Oasis of Radical Wellbeing on avannut TikTok-kanavan Aalto-opiskelijoille ja koko Aalto-yhteisölle

Seuraa meitä TikTokissa: @aaltowellbeing

TikTok Photo

Julkaisemme Aalto-yliopiston ajankohtaisiin hyvinvointikysymyksiin, tapahtumiin ja koulutuksiin liittyvää sisältöä. Lisäksi esittelemme vlogeja, tutkimukseen perustuvaa tietoa ja muuta inspiroivaa ja ajankohtaista hyvinvointia ja osallisuutta.

Tervetuloa: @aaltowellbeing. Nähdään TikTokissa!

Hyvinvoinnin avaimet

Oasis of Radical Wellbeing

Autamme sinua ja yhteisöäsi löytämään keinoja oman hyvinvoinnin kehittämiseen.

Aaltowellbeing on instagram

Seuraa meitä Instagramissa: @aaltowellbeing!

Tervetuloa mukaan: @aaltowellbeing. Nähdään Instagramissa!

Aalto Oasis of Radical Wellbeing in the fields (Suvi Helko 2022)

Seuraa meitä Facebookissa: Aalto Wellbeing

Haluatko tietoa Aallon hyvinvointitapahtumista sekä vinkkejä hyvinvointia tukevaan opetukseen ja työskentelyyn? Seuraa meitä Facebookissa: Aalto Wellbeing!

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Lahjoittajatarina - Yrjö Sotamaa: ”Yliopiston tukeminen on meidän oman tulevaisuutemme rakentamista”

Professori emeritus on yhä aktiivinen muotoilun vaikuttaja niin kotimaassa kuin kansainvälisellä kentällä. Hän on nykyään myös Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kuukausilahjoittaja.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.