Seuraa meitä Instagramissa: @aaltowellbeing!

Oasis of Radical Wellbeing -hanke on avannut Aallon opiskelijoille ja koko Aalto-yhteisölle suunnatun Instagram-kanavan.
Aaltowellbeing on instagram
Seuraa meitä Instagramissa: @aaltowellbeing!

Lisäämme kanavalle viikoittain hyvinvointiin liittyvää sisältöä Aalto-yliopiston ajankohtaisista hyvinvointiasioista, tapahtumista ja koulutuksista. Lisäksi esitämme kirjavinkkejä, tutkimukseen perustuvia tietoiskuja sekä muuta inspiroivaa ja ajankohtaista sisältöä hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen.

Tervetuloa mukaan: @aaltowellbeing. Nähdään Instagramissa!

Oasis of Radical Wellbeing
URL kopioitu

Kolme iloista opiskelijaa istuu portailla ja yksi opiskelija näyttää läppäriltään jotain muille.
Yliopisto Julkaistu:

Muuttuva työ ohjaa organisaatioita panostamaan jatkuvaan oppimiseen ja kestävyysajatteluun

Minkälaisia haasteita työn muutos aiheuttaa yksilöille ja organisaatioille? Miten varmistaa, että yksilöt jaksavat työelämässä muutoksen keskellä ja miten hallita muutosta niin, että se tapahtuu kestävästi?

Teksti pohjautuu Aalto-yliopiston lehtorin ja Future of Work -tutkimusohjelman johtajan Hertta Vuorenmaan asiantuntijapuheenvuoroon, joka kuultiin FITechin Muuttuva työ, muuttuvat osaamistarpeet -webinaarissa 5.9.2024.
kuva Simo Routarinteestä värikkäällä taustalla
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Arvostava kohtaaminen – tule mukaan vuorovaikutteiseen ryhmävalmennukseen

Kaikille aaltolaisille avoin, täysin uudenlainen valmennus käynnistyy 7.10. Osallistujana saat työkaluja arvostavaan ja rakentavaan kohtaamiseen niin työssäsi kuin opiskelussasi.
Emma Kemppainen Aallon kampuksella
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Emma Kemppinen: Puolijohdeteollisuus tarjoaa paljon mahdollisuuksia sekä teollisuudessa että akateemisella puolella

Emma pääsi kesätöihin tutkimusryhmään puolijohdeteollisuuden yritysten lahjoitusten ansiosta. Kesätyöpaikka vahvisti hänen kiinnostustaan alaa kohtaan.
kuva juoksijoista joilla koira mukana rantaraitilla
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Vielä ehdit ilmoittautua Aalto Walk & Run -liikuntatapahtumaan 21.9.2024

Tule mukaan koko Aalto-yhteisön ilmaiseen liikuntatapahtumaan. Tänä vuonna uutuutena viiden kilometrin kävely Aalto Walk!