PwC ja Kauppakorkeakoulu tiivistävät yhteistyötään

PwC on Kauppakorkeakoulun pitkäaikainen kumppani. Nyt solmittu Premium Partneruus laajentaa yhteistyötä entisestään.

PwC on yksi niistä yrityksistä, joka on ollut mukana Kauppakorkeakoulun partneriohjelmassa aina sen perustamisesta, vuodesta 2001, lähtien. Alussa yhteistyö oli pitkälti rekrytointipainotteista, mutta vuosien kuluessa se on laajentunut kattamaan myös muita osa-alueita.

Nyt solmittu Premium Partneruus nostaa kumppanuuden kokonaan uudelle tasolle, kun mukaan tulee yhteistyöelementtejä niin opetuksen kuin tutkimuksenkin puolelta.

‒ Odotamme innolla pitkäaikaisen yhteistyökumppanuuden tiivistämisen mukanaan tuomia uusia mahdollisuuksia. Entistä tiiviimmän yhteistyön tavoitteena on integroida PwC yhä syvemmin osaksi Aalto-yliopiston opiskelijoiden arkea, ja myös saada opiskelijoilta uutta tuoretta näkemystä liiketoimintamme kehittämiseen, sanoo toimitusjohtaja Mikko Nieminen.

Ensi syksynä PwC tulee osallistumaan aktiivisesti esimerkiksi opetukseen tarjoamalla laaja-alaisen yritys-casen neljän maisteriohjelman yhteiselle CapStone-kurssille. Jokavuotinen Kauppakorkeakoulun ja PwC:n yhteinen Capital Markets Seminar yritysten talousjohdolle on vuorossa jälleen syyskuussa. Lisäksi PwC tulee tarjoamaan työnantajan näkemyksen opiskelijoiden työnhakukoulutuksissa. Myös opiskelijaprojektin käynnistäminen on suunnitelmissa.

‒ PwC on meille tärkeä yhteistyökumppani jo vuosien takaa. On hienoa että kumppanuus saa uusia sävyjä ja syvenee entisestään, toteaa Jonna Söderholm Kauppakorkeakoulun Ulkoisista suhteista.

Partneriohjelman kautta yritykset pääsevät tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä Kauppakorkeakoulun kanssa monella eri osa-alueella. Työnantajamielikuvan kehittäminen, opetukseen osallistuminen, tutkimusyhteistyö esimerkiksi opiskelijaprojektien yhteydessä sekä vierailuluennoitsijana toimiminen ovat kaikki esimerkkejä mahdollisista yhteistyön tavoista. Tällä hetkellä ohjelman piirissä on 13 yritystä.

Lisätietoja:

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu: