Professorit puhuvat metrosta 10.10.

Neljä Aalto-yliopiston professoria kertoo metrosta omasta näkökulmastaan. Professoriliiton järjestämä tilaisuus on metroasemalla klo 13-14. Tervetuloa!
Ihmisiä seisomassa tasanteella, josta johtaa rullaportaat alaspäin metroasemalle.

Professoriliitto järjestää Professorimetron torstaina 10.10. Aalto-yliopiston metroasemalla. Klo 13.00 alkaen A-sisäänkäynnin lippuhallitasolla puhuu neljä Aalto-yliopiston professoria, ja ensimmäisenä heistä on rehtori, professori Ilkka Niemelä.

13.00 Ilkka Niemelä: Metron merkitys Aalto-yliopistolle
13.15 Jussi Leveinen: Onko suora tunneli kohteesta A kohteeseen B aina paras ratkaisu?
13.30 Tuuli Mattelmäki: Metro ihmisen tarpeisiin
13.45 Virpi Tuunainen: Mobiilisti metrossa

Tapahtuma juhlistaa Professoriliiton 50-vuotissyntymäpäivää. Vastaava tapahtuma Helsingin yliopiston voimin on myös Helsingin yliopiston metroasemalla klo 11.30.

Tilaisuus on kaikille avoin. Tervetuloa!

Professoriliitto on ylimmän opettaja- ja tutkijakunnan valtakunnallinen edunvalvontajärjestö ja toimii jäsentensä ammatillisena yhdyssiteenä. Liitto täyttää tällä viikolla 50 vuotta ja järjestää erilaisia tapahtumia, joista yksi on Professorimetro torstaina 10.10.2019.  Metrotapahtuman tarkoituksena on juhlistaa liiton juhlavuotta tuomalla esille professoreiden osaamista myös suurelle yleisölle.

www.professoriliitto.fi

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: