Parempi lahja -korttikuvitukset Suomen Pakolaisavulle

Opiskelijat Milja Komulainen ja Ella Eskola kuvittivat Suomen Pakolaisapu -järjestön Parempi lahja -tuoteperheen kortit. Parempien lahjojen tuotto rahoittaa Pakolaisavun työtä Suomessa ja ulkomailla.
Card illustrations for Finnish Refugee Council

Komulainen ja Eskola ovat visuaalisen viestinnän muotoilun koulutusohjelman ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoita Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulussa. He kuvailevat teosten ilmaisevan Pakolaisavun työn luonnetta.

”Tavoitteenamme oli luoda iloisia ja energisiä mielikuvia Pakolaisavun työstä ja sen toiminnassa mukana olevista ihmisistä. Halusimme välttää kuvituksissa vanhanaikaista kehitysmaa-kuvastoa. Kuvitukset on leikattu käsin paperista, jonka jälkeen niitä on työstetty tietokoneella. Yhteinen tekniikka ja värimaailma varmistivat, että kahden kuvittajan tekemästä kuvakokonaisuudesta tuli eheä.”

Kuvitukset ovat esillä Harald Herlin -oppimiskeskuksessa, Otaniementie 9 (Tori, 1.krs)  30.11.-14.12.2018

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille