Päivitä yhteystietosi, jotta saat Aalto University Magazinen
Hyvä alumni,
Haluamme varmistaa, että saat jatkossakin maksuttoman Aalto University Magazine -lehden ja muun haluamasi Aalto Alumni -postin kuten alumnikirjeen tai tapahtumakutsut. Pyydämme sinua ystävällisesti kirjautumaan Aalto Alumni Circleen. Tarkista profiilissasi, että yhteystietosi ovat oikein ja tilaa lehti sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi.
Tämä kutsu aiheutti iloksemme valtavan ruuhkan, joten pahoittelemme, että Alumni Circleen vahvistaminen ja vastaukset kysymyksiin saattavat kestää muutamia päiviä.
Haluamme varmistaa, että saat jatkossakin maksuttoman Aalto University Magazine -lehden ja muun haluamasi Aalto Alumni -postin kuten alumnikirjeen tai tapahtumakutsut. Pyydämme sinua ystävällisesti kirjautumaan Aalto Alumni Circleen. Tarkista profiilissasi, että yhteystietosi ovat oikein ja tilaa lehti sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi.
Tämä kutsu aiheutti iloksemme valtavan ruuhkan, joten pahoittelemme, että Alumni Circleen vahvistaminen ja vastaukset kysymyksiin saattavat kestää muutamia päiviä.

Jos talouteenne halutaan vain yksi lehti, vahvistakaa tilaus vain yhden henkilön profiilissa.
Mikäli et halua rekisteröityä Aalto Alumni Circleen, et opiskele Aalto-yliopistossa, sinulla ei ole tutkintoa Aallosta tai sen edeltäjäkorkeakouluista, voit tilata lehden täältä. Saman linkin kautta voit liittyä Aallon ystävät -verkostoon.
Lue uusin Aalto University Magazinen sähköinen versio täällä.
Ystävällisin terveisin
Aalto-yliopiston alumnitiimi
Elisa, Emilia, Leena, Riikka, Seppo ja Susanna
Seuraa yliopiston tapahtumia täältä.
- Julkaistu:
- Päivitetty:
Lue lisää uutisia

Creative Demo Day -tapahtuma kokosi Aallon ja UniArtsin taiteen ja luovan teknologian innovaatioita Otaniemeen
Aalto Digital Creatives ja Uniarts Hubin esihautomo-ohjelmat yhdistivät voimansa Creative Demo Day -tapahtumassa Otaniemessä.
Opiskelija auttoi Maj ja Tor Nessling -säätiötä kehittämään kestävän kehityksen palkintogaalan asiakaspolkua
Sininen Pallo -tapahtuman myyntivalttien määrittely oli opiskelijan ensimmäisiä tehtäviä.
Henry Tirri: Teknologialiiketoiminnan skaalaaminen vaatii vahvaa strategista ja psykologista osaamista
Hyvä professori tai liiketoimintajohtaja jakaa viisautta, joka karttuu vain vuosien myötä.