Päivitä yhteystietosi, jotta saat Aalto University Magazinen

Hyvä alumni,
Haluamme varmistaa, että saat jatkossakin maksuttoman Aalto University Magazine -lehden ja muun haluamasi Aalto Alumni -postin kuten alumnikirjeen tai tapahtumakutsut. Pyydämme sinua ystävällisesti kirjautumaan Aalto Alumni Circleen. Tarkista profiilissasi, että yhteystietosi ovat oikein ja tilaa lehti sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi.

Tämä kutsu aiheutti iloksemme valtavan ruuhkan, joten pahoittelemme, että Alumni Circleen vahvistaminen ja vastaukset kysymyksiin saattavat kestää muutamia päiviä.
Aalto University Magazine 23. Photo: Anni Kääriä.

Jos talouteenne halutaan vain yksi lehti, vahvistakaa tilaus vain yhden henkilön profiilissa.

Mikäli et halua rekisteröityä Aalto Alumni Circleen, et opiskele Aalto-yliopistossa, sinulla ei ole tutkintoa Aallosta tai sen edeltäjäkorkeakouluista, voit tilata lehden täältä. Saman linkin kautta voit liittyä Aallon ystävät -verkostoon.

Lue uusin Aalto University Magazinen sähköinen versio täällä.

Ystävällisin terveisin

Aalto-yliopiston alumnitiimi
Elisa, Emilia, Leena, Riikka, Seppo ja Susanna

Seuraa yliopiston tapahtumia täältä.

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen maisteriopiskelija Milja Mieskolainen oli jo aiemmin pohtinut hakemista harjoitteluun Euroopan Unioniin, mutta oli ajatellut harjoittelupaikan saamisen olevan liian haastavaa. Keväällä 2023 hän kuitenkin huomasi ilmoituksen harjoittelupaikoista ja päätti kokeilla hakemista, sillä avoinna oli kiinnostava paikka talouden hallinnan ja EMUn valvontayksikössä. Hakeminenkaan ei osoittautunut vaikeaksi. Milja haki paikkaa, sai sen ja harjoittelu Euroopan Parlamentissa alkoi lokakuussa.