Opiskelijaelämän ilot ja vastuut - jaa tarinasi näyttelyyn

Kutsumme lämpimästi Aalto-yliopiston alumnit jakamaan tarinansa opiskelupäiviltään osana Aallon 10-vuotisjuhlanäyttelyä Dipolin galleriassa 27.8. - 30.9.2020.
Lakinlaskijaiset 50 luvulla Timo Siukosaari

Kutsumme lämpimästi Aalto-yliopiston alumnit jakamaan tarinansa opiskelupäiviltään osana Aallon 10-vuotisjuhlanäyttelyä Dipolin galleriassa 27.8. - 15.10.2020.

Aallon alumnit ovat monipuolinen yhteisö, jolla on monenlaista kokemusta opiskelijaelämästä useilta vuosikymmeniltä, usein myöskin aktiviteetteja, joista on yhteistä hyvää suomalaiselle yhteiskunnalle. Haluamme näyttelyssä kertoa tarinoita alumneilta, jotka muistavat ihmisiä, paikkoja ja tapahtumia kuvastaen yhdessä tekemisen henkeä kohti parempaa yhteiskuntaa. Voit osallistua tähän projektiin kahdella eri tavalla:

1. Osallistu lyhyeen haastattelukyselyyn täällä

2. Jaa esine, kuva tai teksti, joka liittyy opiskelijaelämään ja laajempaan yhteiskuntaan kirjoittamalla sähköpostia kuraattoreille

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Aalto-yliopiston kuraattoreihin Edel O’ Reilly ja Bilge Hasdemir sähköpostitse:

[email protected] // [email protected]

Toivomme vastauksia 10. toukokuuta 2020 mennessä

Kuva: Timo Siukosaari, 50-luvun lakinlaskijaiset

Havainnekuva puisesta lavarakenteesta torimaisemassa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Wood Programin 30-vuotisjuhlaprojekti nousee Kuhmon torille

Aalto-yliopiston puuarkkitehtuuriin erikoistuvat opiskelijat toteuttavat joka vuosi Wood Program -projektin. Opintokokonaisuuden 30-vuotisjuhlavuonna yhteistyökumppanina toimii Kuhmon kaupunki. Toteuttava kohde on Kuhmon torille nouseva torilava.
Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: