Opiskelijaelämän ilot ja vastuut - jaa tarinasi näyttelyyn

Kutsumme lämpimästi Aalto-yliopiston alumnit jakamaan tarinansa opiskelupäiviltään osana Aallon 10-vuotisjuhlanäyttelyä Dipolin galleriassa 27.8. - 30.9.2020.
Lakinlaskijaiset 50 luvulla Timo Siukosaari

Kutsumme lämpimästi Aalto-yliopiston alumnit jakamaan tarinansa opiskelupäiviltään osana Aallon 10-vuotisjuhlanäyttelyä Dipolin galleriassa 27.8. - 15.10.2020.

Aallon alumnit ovat monipuolinen yhteisö, jolla on monenlaista kokemusta opiskelijaelämästä useilta vuosikymmeniltä, usein myöskin aktiviteetteja, joista on yhteistä hyvää suomalaiselle yhteiskunnalle. Haluamme näyttelyssä kertoa tarinoita alumneilta, jotka muistavat ihmisiä, paikkoja ja tapahtumia kuvastaen yhdessä tekemisen henkeä kohti parempaa yhteiskuntaa. Voit osallistua tähän projektiin kahdella eri tavalla:

1. Osallistu lyhyeen haastattelukyselyyn täällä

2. Jaa esine, kuva tai teksti, joka liittyy opiskelijaelämään ja laajempaan yhteiskuntaan kirjoittamalla sähköpostia kuraattoreille

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä Aalto-yliopiston kuraattoreihin Edel O’ Reilly ja Bilge Hasdemir sähköpostitse:

[email protected] // [email protected]

Toivomme vastauksia 10. toukokuuta 2020 mennessä

Kuva: Timo Siukosaari, 50-luvun lakinlaskijaiset

Digital Education Council
Yhteistyö Julkaistu:

Kauppakorkeakoulu Digital Education Councilin jäseneksi

Allianssilla on yhteinen visio kestävän kehityksen edistämiseksi korkeakoulutuksessa.
Räätälöity opiskelijaprojekti Hiltille, projektiryhmä päätöstapaamisessa
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opiskelijat auttoivat Hiltiä ymmärtämään sen asiakkaiden taloudellista päätöksentekoa

Hilti (Suomi) Oy ja Kauppakorkeakoulu yhdistivät voimansa selvittääkseen Hiltin työkalupalvelun taloudellisia vaikutuksia sekä kehittääkseen palvelun myyntiprosessia asiakasyritysten talousjohdon kanssa.
A woman wearing a big scarf is holidng a cup on her lips. Lights, buildings and people on the background.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Jinjing Zhu: Taito kertoa omista taidoista ja antaa esimerkkejä kokemuksesta auttoi minua saamaan tämän harjoittelupaikan

Jinjing Zhu on toisen vuoden Business Analytics -maisteriopiskelija ja hän tekee harjoittelua OnePlus Finlandilla.
Toimitusketjujen hallinnan Capstone-kurssin loppuesitykset
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Opetuksen yhteistyöprojekteista hyötyvät kaikki osapuolet

Opiskelijat saivat ratkoa tosielämän haasteita toimitusketjujen hallinnan CAPSTONE-kurssilla.