Oletko kiinnostunut opettamaan University-Wide Art Studies -kurssin?

University-Wide Art Studies (UWAS) etsii kurssiehdotuksia kurssitarjontaansa 2020-2022.
University-Wide Art Studies 2019. Graphic by Heini Hälinen

UWAS-kurssit ovat kaikille Aalto-yliopiston opiskelijoille avoimia kursseja, joissa taidetta, muotoilua ja arkkitehtuuria lähestytään monialaisesta näkökulmasta. Kursseja järjestetään vuosittain kolmekymmentä ja niille osallistuu opiskelijoita Aallon kaikilta aloilta.

Ehdotuksia otetaan vastaan 15.11.2019 asti, ja niitä voi lähettää Aallon opetus- ja tutkimushenkilökunta sekä Aallon ulkopuoliset toimijat.

Lisätietoja UWAS-kursseista, hakuprosessista sekä linkin hakulomakkeeseen löydät täältä .

Jos haluat nähdä, minkälaisia kursseja UWASissa tänä vuonna järjestetään, löydät kurssikuvaukset osoitteesta uwas.aalto.fi.

UWAS-työryhmän puolesta,

Juuso Tervo, PhD
Yliopistolehtori
Johtaja, University-Wide Art Studies (UWAS)
Aalto-yliopiston taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

UWAS Facebook

UWAS Instagram

University-Wide Art Studiesin visuaalisen ilmeen vuonna 2019-2020 on suunnitellut Heini Hälinen.

UWAS 2019 course catalogue illustration: Heini Hälinen

Konst och kreativitet över hela universitetet

Aalto-universitetet ger alla sina studenter möjlighet till att orientera sig inom konstbaserat tänkande, kreativitet och kultur.

Forskning och konst
UWAS Banner 2019-2020

UWAS Course Call 2020-2022

University-Wide Art Studies (UWAS) is looking for courses for 2020-2022.

Research & Art

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.