Miltä kampus näyttää tänään ja viiden vuoden kuluttua?

Syksyn 2022 I love campus –kierrokset tarjoavat Aalto-yhteisölle mahdollisuuden tutustua yliopiston julkisen taiteen kokoelmiin, Designs for a Cooler Planet -näyttelyyn, Space 21:n projekteihin sekä Opiskelijakulttuurimuseoon. 13.10.2022 vietettävä ACRE-päivä antaa mahdollisuuden tutustua ACREn toimintaan.
A dirtroad on campus going through the woods. Trees are in autumnal colours. I love campus logo badge in the upper right corner.
Kuva: Aalto-yliopisto / Anni Kääriä

I love campus –kierrokset ja ACRE-päivä tarjoavat Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle erilaisia näkökulmia yliopiston toimintaan syksyllä 2022. Miltä Otaniemen kampus tuntuu tänään? Ja miltä kampus näyttää viiden vuoden kuluttua?

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy eli ACRE esittäytyy ACRE-päivässä 13.10. kampuksen yhteisölle. Päivän aikana kuulet lisää kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä. Keskustele ACRElaisten kanssa, tutustu toimitiloihin Raksalla eli Rakentajanaukiolla, nauti virvokkeista ja osallistu hauskaan ACRE-tietovisaan.

Tutustu ja ihastu Otaniemen kampukseen!

Kampuksen tarjontaa esittelevät I love campus –kierrokset kutsuvat mukaan ihastumaan kampukseen. Kierroksilla tutustutaan Aallon julkisen taiteeseen, prosenttitaiteen merkitykseen yliopistossa, Space 21 –projektitiloihin, Designs For a Cooler Planet -näyttelyn upeaan kokoelmaan sekä legendaarisen Opiskelijakulttuurimuseon kiehtovaan näyttelykokoelmaan.

Ilmoittaudu mukaan tai ota kollega, tiimi tai opiskelukaveri mukaan ja lähde kierrokselle. Tervetuloa ihastumaan kampukseen!

Voit myös ehdottaa uusia I love campus -kierroskohteita lähettämällä viestin [email protected]

ACRE-päivä 13.10.2022

Tervetuloa tutustumaan ACREn toimintaan, kuulemaan kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä sekä nauttimaan hyvistä virvokkeista.

Tule ja tutustu kampuksen tekijöihin
ACRE Day

I love campus

On aika juhlistaa yhdessäoloa!

Osallistu tapahtumiin ja kyselyyn!
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

I love campus -kierrokset

Tapahtumia

Väitös konetekniikan alalta, DI Alvari Seppänen

Autonomisen ajoneuvon havaitseminen ja navigointi epäsuotuisissa olosuhteissa (väitöskirjan nimi)

Väitös tietotekniikan alalta, FM Sami Sarsa

Machine Learning Applications Supporting Large Scale Programming Education (väitöskirjan nimi)

Väitös tietotekniikan alalta, DI Otto Korkalo

Systems and Methods for Multiple-View and Depth-Based People Tracking and Human-Computer Interaction (väitöskirjan nimi)
Student Guide, tapahtumakuva
Opiskelijat

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Lahjoittajatarina - Yrjö Sotamaa: ”Yliopiston tukeminen on meidän oman tulevaisuutemme rakentamista”

Professori emeritus on yhä aktiivinen muotoilun vaikuttaja niin kotimaassa kuin kansainvälisellä kentällä. Hän on nykyään myös Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun kuukausilahjoittaja.
Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: