Miltä kampus näyttää tänään ja viiden vuoden kuluttua?

Syksyn 2022 I love campus –kierrokset tarjoavat Aalto-yhteisölle mahdollisuuden tutustua yliopiston julkisen taiteen kokoelmiin, Designs for a Cooler Planet -näyttelyyn, Space 21:n projekteihin sekä Opiskelijakulttuurimuseoon. 13.10.2022 vietettävä ACRE-päivä antaa mahdollisuuden tutustua ACREn toimintaan.
A dirtroad on campus going through the woods. Trees are in autumnal colours. I love campus logo badge in the upper right corner.
Kuva: Aalto-yliopisto / Anni Kääriä

I love campus –kierrokset ja ACRE-päivä tarjoavat Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle erilaisia näkökulmia yliopiston toimintaan syksyllä 2022. Miltä Otaniemen kampus tuntuu tänään? Ja miltä kampus näyttää viiden vuoden kuluttua?

Aalto-yliopistokiinteistöt Oy eli ACRE esittäytyy ACRE-päivässä 13.10. kampuksen yhteisölle. Päivän aikana kuulet lisää kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä. Keskustele ACRElaisten kanssa, tutustu toimitiloihin Raksalla eli Rakentajanaukiolla, nauti virvokkeista ja osallistu hauskaan ACRE-tietovisaan.

Tutustu ja ihastu Otaniemen kampukseen!

Kampuksen tarjontaa esittelevät I love campus –kierrokset kutsuvat mukaan ihastumaan kampukseen. Kierroksilla tutustutaan Aallon julkisen taiteeseen, prosenttitaiteen merkitykseen yliopistossa, Space 21 –projektitiloihin, Designs For a Cooler Planet -näyttelyn upeaan kokoelmaan sekä legendaarisen Opiskelijakulttuurimuseon kiehtovaan näyttelykokoelmaan.

Ilmoittaudu mukaan tai ota kollega, tiimi tai opiskelukaveri mukaan ja lähde kierrokselle. Tervetuloa ihastumaan kampukseen!

Voit myös ehdottaa uusia I love campus -kierroskohteita lähettämällä viestin [email protected]

ACRE-päivä 13.10.2022

Tervetuloa tutustumaan ACREn toimintaan, kuulemaan kampuksen kehittymisestä, tulevaisuuden visioista ja kestävästä kehityksestä sekä nauttimaan hyvistä virvokkeista.

Tule ja tutustu kampuksen tekijöihin
ACRE Day

I love campus

On aika juhlistaa yhdessäoloa!

Osallistu tapahtumiin ja kyselyyn!
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

I love campus -kierrokset

Tapahtumia

Person researching on VPP

Väitös automaation ja säätötekniikan alalta, M.Sc. Rakshith Subramanya

Exploiting distributed energy resources with a virtual power plant: Intelligent market participation based on forecasts (väitöskirjan nimi)
Doctoral hat floating above a speaker's podium with a microphone

Väitös elektroniikan integraation ja luotettavuuden alalta, M.Sc. Ayesha Kousar

Electrochemistry and Surface Properties of Nanostructured Carbon Electrodes and Interfaces (väitöskirjan nimi)
Majesteettinen kalifornialainen buckeye tai hevoskastanja, joka sijaitsee kukkulan huipulla Stanford Dish-vaellusreitin varrella

Väitös akustiikan ja äänenkäsittelytekniikan alalta, TkL Péter Boda

Meaning in a Wider Sense: From Conversational Interaction Technologies to Patient Engagement and Experience Design for Digital Health (väitöskirjan nimi)
Doctoral hat floating above a speaker's podium with a microphone

Väitös taloustieteen alalta, KTM Topi Hokkanen

Essays on Optimal Environmental Regulation and Information Economics (väitöskirjan nimi)

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Två studentar på Aalto-universitetets campus
Opinnot Julkaistu:

2 027 uutta opiskelijaa hyväksyttiin Aalto-yliopistoon

Kaiken kaikkiaan 13 500 haki opiskelupaikkaa Aallosta kevään 2024 toisessa yhteishaussa
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.