PERUTTU: Space 21 yhteisökierros 25.10.

Lähde mukaan tutustumaan Space 21:n projekteihin ja tiloihin Jason Selvarajanin opastamalle kierrokselle. Ilmoittaudu kierrokselle etukäteen.
A view through the door of Space 21 with their logo in view. I love campus logo badge in the lower right corner.
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Kierros on peruttu sairaustapauksen vuoksi.

Space 21 on odottamattomien ideoiden, lopputulosten ja kohtaamisten tyyssija. Se on konstailemattomien, vapaiden projektityötilojen keskittymä, jonka Aalto tarjoaa rohkaistakseen yhteisöään kokeiluihin ja luovaan yhteistyöskentelyyn.

Tervetuloa yhteisökierrokselle tutustumaan Space 21:n tiloihin ja valloittaviin projekteihin koordinaattori Jason Selvarajanin johdolla.

Kierrokset ovat Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle. Max. 15 osallistujaa / kierros.

Ilmoittaudu linkin kautta

I love campus

On aika juhlistaa yhdessäoloa!

Lähde mukaan ihastumaan kampukseen!
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

Space 21

Space 21 tarjoaa vapaata projekti- ja studiotilaa yhteistyöskentelylle, kokeiluille sekä rohkealle ja uudelle ajattelulle.

Lue lisää yliopiston yhteisön vapaasta projektitilasta
Space 21 logo on top of a rendered image

Lisää tapahtumia