Tapahtumat

Tutustu kampukseen arkkitehtuurin, taiteen ja kestävän kehityksen näkökulmasta – lähde mukaan kierrokselle!

ACREn opastetut arkkitehtuurikierrokset ovat osa ACRE-päivän tapahtumia Aalto-yliopiston kampuksella. Lämpimästi tervetuloa opastetulle kampuskierrokselle!
Aaltoyliopisto_230916_photo_Aino_Huovio-3746.jpg
Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Kampuskierroksella pääset vierailemaan kampuksen päänähtävyyksissä sekä syventymään rakennusten historiaan, arkkitehtuuriin, taiteeseen ja kestäviin ratkaisuihin. Kierroksien oppaina toimii Aalto-yliopiston opiskelijat. Ilmoittautuminen on sitova.

Opastettu kierros kestää noin puolitoista tuntia, kierroksen aikana tutustutaan seuraavin rakennuksiin: Dipoliin, Kandidaattikeskukseen, Harald Herlin -oppimiskeskukseen, Väre-rakennukseen (Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu) sekä Ekonominaukio 1:een (Kauppakorkeakoulu).

Ilmoittaudu mukaan kierrokselle, paikkoja on rajallisesti.

1. kierros alkaa Dipolin käpyaulasta tiistaina 11.10. klo 14.00-15.30 (Otakaari 24)
2. kierros alkaa Dipolin käpyaulasta keskiviikkona 12.10. klo 14.00-15.30 (Otakaari 24)

Arkkitehtuurikierrokset ovat osa ACRE-päivän ohjelmaa.

Kierros on Aallon opiskelijoille ja henkilöstölle. Ilmoittautumisaika päättyy 7.10.

Ilmoittaudu mukaan linkistä