Menestyneet kandidaattiopiskelijat palkittiin Ilkka Kontulan säätiön apurahoilla

Henkilökohtainen apuraha on 1 000 euroa.
Ilkka Kontulan säätiön myöntämät kannustusapurahat jaettiin opintomenestyksen perusteella.

Kauppakorkeakoulun dekaani Ingmar Björkman ja oppimispalveluiden päällikkö Margareta Soismaa jakoivat diplomit 3.5.2016 Kauppakorkeakoulun Otaniemen-tiloissa järjestetyssä juhlatilaisuudessa.

Vuonna 2012 kuollut OTK, ekonomi Ilkka Kontula oli opiskellut sekä Helsingin kauppakorkeakoulussa että Helsingin yliopistossa. Hän halusi testamenttilahjoituksellaan helpottaa opiskelijoiden arkea. Näin ollen Ilkka Kontulan säätiö jakaa kannustusapurahoja vuosittain Kauppakorkeakoulun ja Helsingin yliopiston oikeustieteellisen tiedekunnan opiskelijoille.

Apurahoja jaetaan vuosittain kandidaattiopiskelijoille, jotka ovat menestyneet opinnoissaan erinomaisesti ja suorittaneet vähintään 80 opintopistettä kolmen ensimmäisen lukukauden aikana. Henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa. Apurahat jaettiin ensimmäistä kertaa vuonna 2014.

Koska Ilkka Kontula on kohdentanut apurahat nimenomaan Helsingissä opiskeleville, on Kauppakorkeakoulu päättänyt myöntää vastaavan suuruiset apurahat Mikkelissä opiskeleville ansioituneille opiskelijoille.

Apurahan saivat:

Vänttinen, Juha
Yim, Kai-Wei

Yht. 51 opiskelijaa

Mikkelin yksikössä opiskelevista apurahan saivat:

Javaloyas Martinez, Alejandro
Järvinen, Annika
Korzhova, Vladislava
Kulpakko, Katariina
Lampela, Nina
Manner, Jenna
Nguyen, Hong Thai
Nguyen, Ngau Thu
Nukenova, Aigerim
Riihonen, Renja
Teräsniska, Saara
Virtanen, Elli-Maija

Yht. 12 opiskelijaa

URL kopioitu

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Mustavalkokuvassa hattupäinen mieshahmo katsoo eteenpäin kädet rinnan edessä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Jussi-palkintoja elokuvataiteen laitoksen alumneille

Kotimaisen elokuvan viime vuoden parhaimmistoa palkittiin.
Nainen seisoo ulkona kädet levitettynä sivuille. Taustalla näkyy kaupunki, merta ja vuoria.
Opinnot Julkaistu:

Fia Hedman pääsi kehittämään taitojaan ja oppi valtavasti uutta korkeakouluharjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä

Bella-Fia Hedman työskenteli syksyllä 2023 neljän kuukauden ajan viestinnän ja markkinoinnin harjoittelijana Kauppakorkeakoulun ulkoisten suhteiden yksikössä.