Löydä Avoimen yliopiston uudet kevätkurssit uudesta kurssivalikosta!

Aalto-yliopiston verkkosivu-uudistuksen ohessa uudistettiin Avoimen yliopiston kurssihaku
Tuomas Uusheimon kuva Harald Herlin-keskuksesta

Aalto-yliopiston verkkosivu-uudistuksen ohessa uudistettiin myös Avoimen yliopiston kurssihaku. Avoimen yliopiston kurssit löytyvät entistä kätevämmin uudesta kurssivalikosta.

Syksyn 2018 kurssit ovat siellä jo. Myös kaikki kevään 2019 kurssit löydät kurssivalikosta lokakuun loppuun mennessä.

Kurssilinkit vievät Opintopolku.fi - sivustolle, johon on koottu kaikki avointen yliopistojen tarjonta.

Opintopolusta löydät vielä kesän 2018 kurssit.

People walking in a summery park

Avoimen yliopiston kurssit

Löydä suunta tulevaisuudellesi ja tutustu avoimen yliopiston koulutustarjontaan

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.