KY:n alumnijärjestö toivottaa kaikki Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun entiset opiskelijat mukaan toimintaansa

KY Alumnin kautta pääset tapaamaan toisia alumneja sekä nykyisiä opiskelijoita, kuulemaan viimeisimmät uutiset KY:ltä ja osallistumaan tapahtumiin.
KY Alumni association banner

KY Alumni eli KY:n alumnijärjestö toivottaa kaikki Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulusta valmistuneet - ja valmistuneeksi itsensä tuntevat - mukaan toimintaansa. KY Alumnin kautta pääset tapaamaan toisia alumneja sekä nykyisiä opiskelijoita, kuulemaan viimeisimmät uutiset KY:ltä ja Aalto-yhteisöstä ja osallistumaan valikoituihin KY:n tapahtumiin. Järjestämme myös omia tapahtumia kuten lauluiltoja, after workeja, KY Alumnin vuosijuhlan ja jo perinteeksi muodostuneen “Vanhojen Vapputolpan”.

Vuosi 2020 on ollut toiminnallemme uudistusten vuosi. Vuosi alkoi “kasvojenkohotuksella” kun luovuimme Seniorikilta-nimestä ja lähdimme hallituksen kanssa pohtimaan miten voisimme tarjota entistä mielekkäämpää sisältöä jäsenillemme. Jatkossa haluamme myös tavoittaa kylterit jo opintojen aikana jotta alumnitoimintaan mukaan lähteminen nähtäisiin luonnollisena jatkumona vapaaehtoistoiminnalle.

Tänä vuonna olemme lisäksi perustaneet KY Alumnin Mentorointiohjelman, jonka tarkoituksen on saattaa yhteen KY:n alumneja ja opiskelijoita keskustelemaan ja sparrailemaan niin opintoihin, KY:hyn kuin uraankin liittyviä asioita. Vaikka ohjelma järjestettiin vasta ensimmäistä kertaa, on se ollut menestyksekäs; ohjelmassa on mukana 17 mentorointiparia!

KY Alumnin jäseneksi voi liittyä ja tapahtumiimme osallistua jo ennen valmistumista. Liittymällä KY Alumnin jäseneksi olet myös KY:n seniorijäsen. Huomioithan, että jos olet ollut KY:n jäsen, jäsenyytesi lakkaa valmistumisen yhteydessä eikä sinusta tule automaattisesti KY Alumnin jäsentä. Kaikissa KY Alumniin liittyvissä kysymyksissä voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla ([email protected]) tai Facebook-sivumme kautta (KY Alumni). Muistathan myös laittaa sivumme seurantaan, jotta saat ajantasaisimman infon toiminnastamme ja tulevista tapahtumista.

Liity KY Alumnin jäseneksi täällä: https://ky.fi/alumni/join/

Lisätiedot:
KY Alumni

Tutustu myös Kauppakorkeakoulun alumnitoimintaan

Better Business - Better Society seminar in December 2019, School of Business alumni networking after the seminar

Kauppakorkeakoulun alumneille

Kauppakorkeakoulun alumniyhteisö tarjoaa mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen, verkostoitumiseen sekä paremman liiketoiminnan ja yhteiskunnan rakentamiseen. Liity alumniyhteisöömme!

Kauppakorkeakoulu

Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Italialaisen muotoilijan ja japanilaisen arkkitehdin suomalaisesta kulttuurista inspiroitunutta yhteistyötä nähdään Salone del Mobile -messuilla Milanossa huhtikuussa. INTERDEPENDENCE-näyttelyssä on esillä myös muita projekteja Aallosta.
Kaksi perhosen muotoon taivutettua neuletekstiilinäytettä rinnakkain: toinen on harmaanruskea, toinen sähköisen vihreä.

FinnCERES ja yhteispohjoismainen älytekstiilien tutkimushanke ovat esillä maailman kiertotalousfoorumissa Brysselissä

Messutapahtumassa nähdään uudenlaisia biotaloustuotteita sekä prototyyppejä lämpötilaan ja valoon reagoivista tekstiileistä.
Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.