Kolme Aallon opiskelijaa palkittiin parhaasta ruotsinkielisesta tekniikan alan kandityöstä

TFiFin palkinnon saivat Linda Autio, Isak Jungerstam sekä Fanny Hakala.
TFiF-kandityön palkinnon voittaneet opiskelijat.
Vasemmalta oikealle: Fanny Hakala, Linda Autio ja Isak Jungerstam.

Tekniska Föreningen i Finland (TFiF) palkitsi neljä ruotsinkielistä kandidaattityötä tekniikan tai luonnontieteiden alalta ruotsalaisuuden päivän yhteydessä 6.11. Neljästä palkittavasta kolme opiskelee Aalto-yliopistossa:

• Linda Autio, työllään "Ungas behov i Esbos stadsutveckling och hur dessa kan beaktas i planeringen för Esboviken"
  • Isak Jungerstam, työllään "Superelementmetoden inom strukturanalys"
  • Fanny Hakala, työllään "EEG som verktyg vid diagnostisering av Alzheimers sjukdom"

Neljäs palkittava oli Amanda Björkvik Åbo Akademista työllään "Optimal reglering av elnät".

Palkinnoilla TFiF haluaa kannustaa opiskelijoita ja tutkijoita käyttämään ruotsin kieltä opinnäytetöissä ja tutkimuksissa, ja palkittuja töitä yhdistääkin hyvien arvosanojen lisäksi erinomainen ruotsin kielen käyttäminen sekä ruotsinkielinen terminologia. Palkinnon arvo on 500 euroa.

Onnittelut palkituille!

Linkki TFiFin uutiseen

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
Palkituille jaettavat kukkakimput pöydällä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

Celebrating Excellence 2023 – aika juhlistaa ja palkita tutkimussaavutuksia ja parhaita väitöskirjoja

Keskiviikkona 13.maaliskuuta Sähkötekniikan korkeakoulu kokoontui juhlistamaan vuoden 2023 merkittävimpiä tutkimussaavutuksia ja väitöskirjoja.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Hollmen Reuter Sandman arkkitehtien suunnittelema Naisten keskus Senegalissa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Naisarkkitehdit esille

Suomalaiset arkkitehdit Saija Hollmén, Jenni Reuter ja Helena Sandman ovat mukana 100 Women: Architects in Practice -kirjassa.