Kauppakorkeakoulun parhaat opiskelijat palkittiin stipendein

Lukuvuoden 2015–2016 Dean's list -stipendin sai 26 opiskelijaa.
Dean's list -palkitsemistilaisuus pidettiin Kauppakorkeakoulun päärakennuksen istuntosalissa.

Kauppakorkeakoulu kannustaa opinnoissaan erinomaisesti menestyneitä opiskelijoita. Dekaani Ingmar Björkman jakoi tavoiteajassa ja erinomaisilla arvosanoilla valmistuneille opiskelijoille Dean´s list -stipendit 2.11.2016. Tavoiteaika kauppatieteiden kandidaatin tutkinnon suorittamiseen on kolme vuotta eli kuusi lukukautta ja maisterin tutkinnolle kaksi vuotta. Stipendin ja diplomin sai yhteensä 12 kauppatieteiden kandidaatiksi ja 14 kauppatieteiden maisteriksi viime lukuvuoden aikana valmistunutta opiskelijaa.

Lukuvuonna 2015–2016 valmistuneet Dean´s list -stipendin saajat:

KTK-tutkinnon suorittaneet, Helsingin yksikkö:

Homan, Aksel Kai Kristian
Honkanen, Riku Aukusti
Kaidesoja, Joel Jaakko Henrik
Kontinen, Jesper Sebastian
Louhento, Oliver Martti Paavo
Martas, Tomi Ilmari
Peltomäki, Henri Juho Einari
Reyes, Yakill Kuntur
Vanne, Johannes Antti Taavetti
Weckman, Markus Valdemar

KTK-tutkinnon suorittaneet, Mikkelin yksikkö:

Kröger, Jonna Elisa

Lisäksi yksi opiskelija, joka ei antanut lupaa julkaista nimeään verkkosivuilla.

KTM-tutkinnon suorittaneet (KTK-tutkinto suoritettu Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa):

Kilpinen, Samu Antero
Kivikangas, Olga
Koivumaa, Villeveikka
Kotila, Jaakko Eemeli
Kuusela, Tuomas Ilmari
Pärnänen, Karoliina Alberttiina
Ropponen, Anna-Eerika
Salonen, Rami Kristian
Toivola, Laura Helena

KTM-tutkinnon suorittaneet (alempi korkeakoulututkinto suoritettu muualla kuin Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa):

Biber, Sila Ezgi
Decking, Nicola Katharina
Fischer, Lene-Marie
Reindl, Ulrike

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Camilla Hollanti, photo: Lasse Lecklin.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Camilla Hollanti Suomalaisen Tiedeakatemian uudeksi jäseneksi

Camilla Hollanti johtaa merkittävää algebran ja lukuteorian sovellusten tutkimusryhmää. Hänen tutkimustensa punaisena lankana on soveltaa viestintäsovelluksissa vastaan tulleiden ongelmien käsittelyssä algebran ja lukuteorian tarjoamia menetelmiä. Tutkimusten sovelluskohteena on esimerkiksi turvallinen langaton viestintä ja hajautettu laskenta.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan