Huippuluennoitsijat pureutuvat digitalisaation mahdollisuuksiin ja uhkiin yleisöluentosarjassa

Mitä digitalisaatio tarkoittaa käytännössä liiketoiminnalle, suomalaiselle yhteiskunnalle ja turvallisuudelle? Tule kuuntelemaan tai seuraa verkossa huippuluennoitsijoiden puheenvuoroja aiheesta!
Aalto University / Verkkoturvallisuus ja -luottamus / photo: Aki-Pekka Sinikoski

Sanotaan, että kaikki mikä voidaan digitalisoida, tullaan digitalisoimaan. Aalto-yliopiston järjestämässä Internet Forum -yleisöluentosarjassa käsitellään meitä jokaista koskettavaa ilmiötä uhkineen ja mahdollisuuksineen.

Mitä digitalisaatio tarkoittaa käytännössä liiketoiminnalle, suomalaiselle yhteiskunnalle ja turvallisuudelle? Entä miten johtaminen ja eettiset kysymykset liittyvät digitalisaatioon?

Huippuluennoitsijat antavat vastauksia näin ja moniin muihin aihetta koskeviin ajankohtaisiin kysymyksiin. Vieraiksi saapuvat muun muassa Finnairin Chief Digital Officer Katri Harra-Salonen, valtiovarainministeriön digitalisaation erityisasiantuntija Aleksi Kopponen ja Lähitapiolan tietohallintojohtaja Mikko Vastela.

Luentoja järjestetään tiistai-iltaisin 17.9.2019 alkaen. Voit seurata luentoja verkon välityksellä tai paikan päällä Maarintie 8:n luentosalissa AS2. Katso tarkemmat ajat ja luennoitsijat tapahtumasivulta.

Luennoista tehdään myös tallenteet internetiin, jotka ovat jälkikäteen katsottavissa. Livelähetykset ja tallenteet löytyvät osoitteesta aalto.fi/internetforum.

Luentosarja on maksuton. Kielenä on englanti.

Lämpimästi tervetuloa!

#aaltodigi

Internet Forum -yleisöluentosarja: Digitalisaation eri puolet

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Suomen paviljongissa Venetsian 60. kansainvälisessä taidebiennaalissa nähdään näyttely The pleasures we choose. Näyttely on esillä 24.11.2024 asti.
Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Lahjoitus on kohdennettu teollisen internetin ja digitaalisten kaksosten tutkimukseen ja opetukseen.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!