Chris Brzuska valittu tietotekniikan laitoksen vuoden opettajaksi 2021

Vuoden opettaja julkistettiin tietotekniikan laitoksen laitoskokouksessa torstaina 16. joulukuuta 2021.
Chris_Brzuska_Aalto_SCI_photo_by_Matti_Ahlgren-1.jpg

Apulaisprofessori Chris Brzuska on valittu tietotekniikan laitoksen vuoden opettajaksi 2021. Ehdotuksissa Brzuskaa kehutaan mukaansatempaavasta opetuksesta ja aidosta kiinnostuksesta opiskelijoita ja heidän opintomenestystään kohtaan. Hänen innostuksensa opetusta ja opetettavaa aihetta kohtaan tarttuu myös opiskelijoihin. Hän on nähnyt paljon vaivaa toimivan etäopetuksen eteen ja hänen luentonsa ovat vuorovaikutteisia, viihdyttäviä ja täynnä tietoa.

Poimintoja kurssin CS-E4340 Cryptography opiskelijapalautteesta:

The lectures were great. Maybe even one of the best among all the course I've attended so far.

I have to put strong emphasis of how impressed I am with the dedication and commitment of Chris in this course, he truly went beyond the requirements and crushed my expectations on how teachers at a university can care about their students.

Tietotekniikan vuoden opettaja on palkittu vuodesta 2007 alkaen. Tänä vuonna ehdotuksia tuli yhteensä 28, ja 15 opettajaa esitettiin palkinnon saajaksi. Vuoden opettaja saa kunniakirjan sekä 1000 euron palkkion.

kukka-asetelma
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Yli 60 kauppatieteiden kandidaattiopiskelijaa palkittiin stipendillä

Ilkka Kontulan säätiön henkilökohtaisen apurahan suuruus on 1 000 euroa.
Aalto-yliopiston valaistu logo. Juhlavieraita logon takana tarkastelemassa radioantennia.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhla - kurkkaa kuvia tapahtumasta

Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatorio täytti tänä vuonna 50 vuotta. Observatorion syntymäpäivänä, torstaina 11. huhtikuuta, juhlavieraat kokoontuivat observatoriolle juhlistamaan menneitä vuosikymmeniä radioastronomisen tutkimuksen parissa.
Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: