Avoimen yliopiston opintoja syksyllä

Voit opiskella Avoimessa yliopistossa monipuolisesti Aalto-yliopiston kursseja. Ilmoittautuminen syksyn kursseille on vauhdissa.
Aalto University Computer Science Building photo Matti Ahlgren

Ilmoittaudu mukaan syksyn kursseille!

Ajankohtaisen tarjonnan saat näkyville valitsemalla Avoimen yliopiston kurssivalikosta lukukaudeksi Syksy.

Ilmoittautuminen alkoi 18.8.2020 ja jatkuu kurssien alkuun saakka. Kurssikuvauksista näet tarkan ilmoittautumisajan.

Varauduthan opetusmuotojen muutoksiin! Covid 19 –pandemiatilanteesta johtuen kurssien opetus saatetaan järjestää osin etänä ja opetusaika- ja paikkatietoihin voi tulla vielä muutoksia.

Avoimen yliopiston kurssit

Löydä suunta tulevaisuudellesi ja tutustu avoimen yliopiston koulutustarjontaan

Kurssivalikkoon
People walking in a summery park
Pikaohjeet avoimessa yliopistossa opiskeluun
Wide Open Uni

Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Avoin yliopisto on olemassa kaikille. Avoin yliopisto mahdollistaa opintoihin osallistumisen kaikille Aalto-yliopiston tieteenaloista ja opetuksesta kiinnostuneille. Opintotarjonta koostuu eri oppiaineiden kursseista ja opintokokonaisuuksista.

Harald Herlin - oppimiskeskuksesta kuva

Ilmoittautuminen, maksut ja säännöt

Avoimen yliopiston kursseille ilmoittautuminen, kurssimaksut ja säännöt

Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Mikkelin kampuksen alumnit juhlistivat International Business -ohjelman 35-vuotista olemassaoloa

Yli 200 BBA-/BScBA-ohjelman alumnia saapui juhliin Kauppakorkeakoululle Otaniemeen.
Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Visuaalisen viestinnän muotoilun opiskelijat ja professori palkittiin Vuoden Huiput -gaalassa, jossa juhlittiin parasta suomalaista luovaa suunnittelua.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.