AllWell? 2022 -tulokset ohjelmajohtajan työkalulla

AllWell?-opiskeluhyvinvointikysely toteutettiin 16.2.-2.3. Numeerinen data on nyt luettavissa Power BI -raportilta, ohjelmajohtajan työkalulta. Vuoden 2022 tulokset on julkaistu ja tuloksia pääsee tarkastelemaan Aalto Staff -tunnuksilla.
AllWell Results in Power BI

Kevään 2022 AllWell?-opiskeluhyvinvointikysely toteutettiin 16.2.-2.3.2022 kaikille Aallon ensimmäisen vuoden maisteri- ja toisen vuoden kandiopiskelijoille. Uudet tulokset ovat nyt julkaistu ohjelmajohtajan työkalulle, Power BI -raportille.

Tämän linkin kautta pääset tarkastelemaan tuloksia: AllWell report – Power BI (muista kirjautua sisään PowerBI:hin aalto-tunnuksilla).

Miten tuloskuvia luetaan

Työkalun avulla pääset tarkastelemaan ohjelman tuloksia haluamassasi näkymässä ja voit suodattaa näkymää valitsemalla esimerkiksi eri vuosien tuloksia haluamallasi tavalla. Mittarit on esitetty kolmessa eri kategoriassa, jotka ovat Well-beingTeaching and peer support sekä Studyskills.

Tuloksia on mahdollista tarkastella kahdella eri välilehdellä, joista välilehti Normalised scores vastaa aikaisempaa helmitaulukuvaajaa, ja jossa tuloksissa tapahtuvaa muutosta on mahdollista verrata Aalto-yliopiston normitettuun keskiarvoon vuotena 2017. Toinen tuloskuva, välilehdellä Distributions, kuvaa sitä, kuinka suuri prosenttiosuus vastaajista kuuluu kuhunkin vastauskategoriaan (1-4). Raportilta löytyy myös Instructions-välilehti, josta löytyy lisää ohjeita tuloskuvien lukemiseen liittyen. Mittarit on selitetty raportin Terms explained -kohdassa.

Tarkemmat kuvalliset ohjeet raportin tulkinnan tueksi löydät alla olevasta tiedostosta "How to read Power BI report". Liitteenä myös opas "How to develop teaching", josta löydät vinkkejä siihen, miten opetusta voidaan kehittää AllWell?-tulosten pohjalta.

Katseluoikeudet:

Katseluoikeuksien laajuus riippuu roolista. Koko Aallon henkilökunta pääsee tietyin rajauksiin katselemaan tuloksia. Ohjelman tuloksia, joissa vastaajia on alle viisi, pääsee katselemaan vain laajennetuilla oikeuksilla ja alle viiden vastaajan tulokset eivät näy raportilla. Yksittäistä opiskelijaa ei voi tunnistaa.

Mikäli huomaat ongelmia tuloksissa tai työkalun käytettävyyteen liittyvissä asioissa, voit olla yhteydessä: [email protected] sekä [email protected].

AllWell?

AllWell?-opiskelijakysely

AllWell?-opiskelijakysely on avoinna vuosittain kaikille toisen vuoden kandidaattiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille. AllWell? selvittää opiskeiljan opiskelukykyyn vaikuttavia asioita.

Palvelut

Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: