Aalto-yliopiston uusi podcast Työmatkalla vie kuulijat työelämäkysymysten äärelle

Työmatkalla on Aalto-yliopiston uusi rento ja suorapuheinen työelämäpodcast, joka kasvattaa kuulijoidensa rohkeutta työn muutoksessa. Podcastia juontaa Aalto-yliopiston työelämäprofessori, tietokirjailija ja yrittäjä Lauri Järvilehto.
Työmatkalla-podcast kansikuva

Itseohjautuvuus on työelämän muotitermi, mutta sopiiko se kaikille? Voiko vapautta ja työn imua olla joskus liikaa? Miksi itseohjautuvuus ymmärretään usein väärin pelkäksi autonomiaksi? Miksi itseohjautuvuus on osa tulevaisuuden työelämää?

Aalto-yliopiston uusi Työmatkalla-podcast on rento ja suorapuheinen työelämäpodcast, joka tarttuu rohkeasti työelämän muutoksiin. Podcastia juontaa Aalto-yliopiston työelämäprofessori, tietokirjailija ja yrittäjä Lauri Järvilehto. Aloitusjakson aiheena on Tuoko itsensä johtaminen vapautta vai ajaa burnoutiin?

Jokaisessa jaksossa on vieraana Aalto-yliopiston opiskelija sekä uransa keskivaiheella oleva alumni, jotka ratkovat tulevaisuuden työn kysymyksiä oman uravaiheensa näkökulmasta. Ensimmäisessä jaksossa keskustelemassa ovat Aallosta valmistuneet muotoilija ja yrittäjä Sebastian Jansson ja juuri valmistunut, Ellun Kanoilla työskentelevä Veera Kortelainen, joille vapaus ja itseohjautuvuus ovat osa työn arkea.

Kuuntele podcastia iTunesissa ja Spotifyssa.

Lisätietoja: [email protected]

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.