Korkeakoulujen kv-kevätpäivät 2023

Tervetuloa korkeakoulujen kansainvälisten asioiden kevätpäiville! Kv-kevätpäivät järjestetään Espoossa Aalto-yliopiston kampuksella 3.-5.5.2023.
HUOM! Tapahtuma on täynnä. Ilmoittautuminen on sulkeutunut.
Spring Forum 2023
Mikko Raskinen, 2019

Opetushallitus ja korkeakoulut järjestävät vuosittain kansainvälisten asioiden kevätpäivät, jotka kokoavat yhteen korkeakoulujen kansainvälisten asioiden parissa työskenteleviä asiantuntijoita. Vuoden 2023 kevätpäivien teemana on Kansainvälisyys murroksessa, ja päivien ohjelma jäsentyy korkeakoulutuksen ja tutkimuksen kansainvälisyyden edistämisen vision 2035 alaotsikoiden mukaisesti:

Spring Forum 2023

Korkeakoulujen Kv-kevätpäivät 2023, ohjelmat ja sessiokuvaukset:

1. Ohjelmat
  2. Sessiokuvaukset
  3. Posterikuvaukset
Ariel view of Aalto University

Korkeakoulujen Kv-kevätpäivät 2023 paikka, verkostotapaaminen ja sessiosijainnit:

1. Aalto-yliopisto Otaniemen kampuskartta
  2. Verkostotapaaminen - Otakaari 1
  3. Sessiot - Otakaari 1

Kevätpäivät järjestetään monikielisenä (suomi, englanti). Ohjelma koostuu luennoista, infotilaisuuksista, keskusteluryhmistä ja verkostoitumisesta muissa korkeakouluissa työskentelevien kollegoiden kanssa. Keskiviikko 3.5.2023 on varattu verkostotapaamisiin, minkä jälkeen torstaina ja perjantaina paneudutaan päivien teemaan monipuolisen sisältöohjelman kautta. Olennainen osa tapahtumaa on yhteinen iltajuhla torstaina, jolloin on mahdollista verkostoitua ja tavata sekä vanhoja että uusia kollegoja pandemiavuosien jälkeen.

Kv-kevätpäivät 2023 rekisteröinti ja sessioehdotukset

Spring Forum for international affairs 2023

Kv-kevätpäivät 2023 rekisteröinti

KV-Kevätpäivät

Aalto-yliopisto isännöi korkeakoulujen kansainvälisten asioiden kevätpäivät 2023

Opetushallitus ja korkeakoulut Suomessa järjestävät vuosittain Korkeakoulujen kansainvälisten asioiden kevätpäivät.

Yhteistyö

Majoitusmahdollisuudet

Ilmoittautumismaksu ei sisällä majoitusta (215€ + VAT 24%). Aalto-yliopistolla on kiintiöt Hansel-sopimushintaisista huoneista jotka ovat varattavissa 10.-2.4.2023. Mainituilla kiintiökoodeilla huoneita voidaan varata saatavuuden mukaan.

Mainitse kiintiökoodi Aalto23 Radisson Blue -hotellien varauksen yhteydessä.

Sokos hotellin verkkovarauksessa mainitse kiintiökoodi BAALTO23. Sähköposti/puhelin varauksessa mainitse kiintiökoodi Aalto23.

Peruutusehdot

Jos haluat peruuttaa ilmoittautumisesi, ota yhteyttä suoraan Aallon kevätpäivätiimiin ([email protected]). Peruutus tulee tehdä aina kirjallisesti. Mikäli perut ilmoittautumisesi ennen 6.4.2023, palautetaan ilmoittautumismaksu kokonaisuudessaan. Mikäli perut ilmoittautumisesi 6.–17.4.2023, palautetaan 50% ilmoittautumismaksusta. Myöhemmin tehdystä peruutuksesta ei makseta palautusta.

Valokuvaus

Tilaisuudessa valokuvataan Aalto-yliopiston viestintä- ja markkinointitarkoituksiin. Jos et halua esiintyä kuvissa, ilmoitathan siitä kuvaajalle tilaisuuden aikana.

Tiedustelut Aallon kevätpäivätiimiille ([email protected] ).

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: