Yhteistyö

Aalto-yliopisto isännöi korkeakoulujen kansainvälisten asioiden kevätpäivät 2023

Opetushallitus ja Suomen korkeakoulut järjestävät vuosittain korkeakoulujen kansainvälisten asioiden kv-kevätpäivät. Kv-kevätpäivät tarjoaa ajankohtaista toimintaa ja tietoa korkeakoulujen kansainvälisestä koulutusyhteistyöstä. Kv-kevätpäivät 2023 järjestetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella 3.-5.5.2023.
KV-Kevätpäivät
Source: Kalle Kataila

Vuoden 2023 kv-kevätpäiviä on valmisteltu yhteistyössä korkeakoulutuksen ja tutkimuksen kansainvälisten asioiden foorumin, ammattikorkeakoulujen kansainvälisyyspäälliköiden yhteistyöverkosto Pinnetin, yliopistojen kansainvälisyyspäälliköiden yhteistyöverkosto Aivoriihen sekä Aalto-yliopiston ja Opetushallituksen kanssa.

Päivien teemana on Kansainvälisyys murroksessa. Lähestymme teemaa uuden Korkeakoulutuksen ja tutkimuksen kansainvälisyyden edistämisen vision 2035 sisältöjen kautta. Tietoa uudesta Visiosta löytyy täältä.

Sessioita voi ehdottaa vision eri teemojen alle:

1. Arvot ja periaatteet ohjaavat
  2. Houkutteleva ja kilpailukykyinen Suomi
  3. Vastuullinen ja vastaanottava Suomi
  4. Suomi ratkaisemassa kestävän kehityksen haasteita
  5. Yhteistyön Suomi

Kannustamme tutustumaan vision aiheisiin ja jättämään vision teemojen alle sessioehdotuksia laajalla ja monipuolisella otteella! Kannustamme myös pohtimaan, toisiko Team Finland Knowledge -erityisasiantuntijoiden tai korkeakoulujen sidosryhmien osallistaminen lisäarvoa sessioissa käsiteltäville teemoille.

• Jätäthän sessioehdotuksen viimeistään 31.1.2023 lomakkeella.
  • Erityisesti keskiviikkoiltapäivä 3.5.2023 on varattu verkostotapaamisille. Jos järjestät verkostollesi tapaamisen, ilmoitathan myös siitä viimeistään 31.1.2023 lomakkeella.

Lisätietoa sessioehdotuksista löytyy liitteestä.

Aallon kevätpäivät-tiimin tavoittaa osoitteesta: [email protected]