Varaa aika Designs for a Cooler Planet näyttelykierrokselle

Koe Helsinki Design Week Aalto-yliopistolla.
Photo: Mikko Raskinen
Kuva: Mikko Raskinen

Samalla kierroksella pääset tutustumaan Aalto-yliopiston kolmeen eri resurssiviisaaseen näyttelyyn Parempaa Ylle, Ikuiset Materiaalit ja Vaalitut Ympäristöt.

Kierroksella on paikalla emäntä, joka puhuu suomea ja englantia. Turvavälien takaamiseksi retkiä ei kuitenkaan opasteta, kävijät voivat tutustua näyttelyihin itsenäisesti.

Vierailuille otetaan max. 10 henkilöä/kierros.

Joillakin kierroksista on myös mahdollista tutustua 'Wardrobe Stories with New Order of Fashion' näyttelyyn läheisessä Kandidaattikeskuksessa, jonka on suunnitellut Alvar Aalto.

Varaa vierailuaika etukäteen alla olevien linkkien kautta.

Huom! Aalto-yliopiston henkilökunta ja opiskelijat voivat vierailla näyttelyissä vapaasti ilman erillistä vierailuaikaa.

Varaa vierailuaika

Designs for a Cooler Planet 2021

Better to Wear exhibition visual

Parempaa ylle

Eroon pikamuodista! Voimme pukeutua paremmin, kun suunnittelemme uusiksi tekstiilien matkan valmistuksesta käyttöön ja kierrätykseen. Haluamme tehdä Suomesta vastuullisen tekstiiliteollisuuden ja muodin edelläkävijän.

Loving environments visual theme

Vaalitut ympäristöt

Rakentaminen kuluttaa puolet maailman luonnonvaroista. Tutkijoiden, muotoilijoiden, arkkitehtien, julkisen sektorin ja yritysten yhteistyön avulla syntyy ideoita, jotka muuttavat elinympäristöjä ja rakennusteollisuutta kestävämmiksi.

Infinite materials theme visual

Ikuiset materiaalit

Tavoitteena on kehittää biomateriaaleja, jotka eivät ole kertakäyttöisiä vaan uusiutuvia ja loputtomasti uudelleenkäytettäviä.

Resource Wisdom - Designs for a Cooler Planet 2021

Helsinki Design Week on saapunut Otaniemeen – teemana resurssiviisaus

Mitä on viisasta suunnitella seuraaville sukupolville? Ainakin luksusvärejä pelloilta, puettavia aurinkokennoja ja paljon muuta - tervetuloa kurkistamaan tulevaan!