Tapahtumat

Unite-yliopistoverkoston virtuaalimessut opiskelijoille - lisämaustetta opintoihin kansainvälisestä kokemuksesta

Oletko kiinnostunut laajentamaan kansainvälistä verkostoasi, opiskelemaan muissa Euroopan huippuyliopistoissa ja tutustumaan paikallisiin kulttuureihin? Haluaisitko kehittää ratkaisuja suuriin yhteiskunnallisiin haasteisiin yhdessä muiden opiskelijoiden kanssa ympäri Eurooppaa? Tule mukaan Uniten virtuaalimessuille 9. marraskuuta klo 17-19 ja tutustu yhdeksän yliopiston muodostaman Unite!-allianssin tarjontaan.
Unite! Virtual Fair for Students takes place on 9 November, 2022 at 16-18 CET.

Tervetuloa mukaan Unite-yliopistoallianssin virtuaalimessuille!

Aika: keskiviikko 9. marraskuuta 2022 klo 17-19.
Paikka: Spatial Chat, linkki lähetetään rekisteröityneille osallistujille.

Mitä Unite! tarjoaa sinulle?

• Yhteisiä maisteriohjelmia
  • Projektikursseja, talvi- ja kesäkouluja
  • Arkkitehtuurisuunnittelun ja energian virtuaalikursseja
  • Kieli- ja kulttuurikursseja
  • Harjoittelupaikkoja
  • Tulevien opiskelijatapahtumien yhteiskehittämistä (hackathonit, opiskelijafestivaali yms.)

Miten virtuaalimessut toimivat?

Marraskuun 9. päivänä järjestettävillä virtuaalisilla opiskelijamessuilla voit tutustua Uniten tarjoamiin monenlaisiin kansainvälisiin opiskelu- ja yhteistyömahdollisuuksiin! Tapaat myös yhdeksän yliopiston opiskelijoita ja henkilökuntaa sekä Unite-opiskelijoiden edustajia.

Messut järjestetään interaktiivisella alustalla, Spatial Chatissa, jossa liikutaan huoneesta toiseen kuten tavallisilla messuilla. Voit vierailla näytteilleasettajien luona, tavata muita opiskelijoita kahvilassa ja ennen kaikkea voit keskustella kunkin sinua kiinnostavan kurssin/aktiviteetin vastuuhenkilöiden kanssa - he ovat paikalla valmiina vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi.

Voit vierailla messuilla milloin tahansa klo 17-19 välisenä aikana.

Messut on suunnattu yhdeksän Unite-yliopiston opiskelijoille - Aalto-yliopisto (Suomi), Grenoble INP-UGA (Ranska), KTH (Ruotsi), Politecnico di Torino (Italia), TU Darmstadt (Saksa), TU Graz (Itävalta), Universitat Politècnica de Catalunya (Espanja), Universidade de Lisboa (Portugali) ja Wroclaw Tech (Puola).

Miten rekisteröidyt?

Rekisteröidy täällä

Ilmoittaudu viimeistään 7. marraskuuta.

Linkki Spatial Chatiin lähetetään rekisteröityneille osallistujille 8. marraskuuta.

Mikä on Unite!

Unite! on yhdeksän eurooppalaisen yliopiston, mukaan lukien Aalto-yliopiston, välinen allianssi, joka tarjoaa sinulle monia mahdollisuuksia lisätä kansainvälistä kokemustasi opintojesi puitteissa.

Miten saat lisätietoja?

Lue lisää Unite!:sta verkkosivuilta: https://www.unite-university.eu/

Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä Suvi Lavintoon, [email protected]

Tutustu Unite-aktiviteeteissa mukana oleviin Aallon opiskelijoihin

Airi Nevalainen ja Joona Huikuri Aallon opiskelijaedustajiksi Unite-yliopistoverkostoon

Airi Nevalainen ja Joona Huikuri Aallon opiskelijaedustajiksi Unite!-yliopistoverkostoon

Jututimme Airia ja Joonaa heidän uudesta roolistaan Uniten opiskelijaedustajina.

Student Miro-Markus Nikula

Kansainvälistä yhteistyötä ja surffausta Portugalissa - Miro-Markus Nikula opiskelee maisteriksi kaksoistutkinto-ohjelmassa

Communications and Data Science -ohjelmassa opiskeleva Miro-Markus odottaa innolla lukuvuotta Lissabonissa ja on jo aloittanut opiskelemaan portugalia.