Aalto Strategy Circle After Work: Tekoäly ja kilpailuetu

Tervetuloa kolmanteen Aalto Alumni Strategy Circle -tilaisuuteen, jonka teemana on tekoäly ja kilpailuetu. Strategy Circle kokoaa strategian ammattilaiset ja liike-elämän johtajat oppimaan ja jakamaan ideoita yhdessä kansainvälisten ja yliopiston akateemikkojen kanssa.
Audience in smaller tables listening to senior university lecturer Leena Lankoski

Welcome to the third Aalto strategy alumni circle after-work event, this time on the topic of AI and competitive advantage. Hear and discuss about latest insights and best practices from academics and practitioners about how firms may use AI as a source of advantage and what it takes to implement a strategy with AI as a cornerstone. Michael Ryall, Professor of Management at Florida Atlantic University, will provide insights from the academic side. Anni Ronkainen, former Chief Digital Officer at Kesko Corporation, and Tero Ojanperä, co-founder and chairman, Silo.AI, will share their experience and best practices.

Speakers
Thought leaders

Tervetuloa kolmanteen Aalto Alumni Strategy Circle -tilaisuuteen, jonka teemana on tällä kertaa tekoäly ja kilpailuetu.

Tapahtuma on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Esityskieli on englanti.

Agenda 16.5.

17.00 Tervetuloa ja esittely

17.05 Esitykset

• Michael Ryall, Professor of Management at Florida Atlantic University, Director of Policy at the Madden Center for Value Creation
  • Anni Ronkainen, Finnish business executive and board member
  • Tero Ojanperä, co-founder of Silo AI, Professor of Practice, Aalto University, Department of Industrial Engineering and Management

17.45  Keskustelua ja kysymyksiä

18.30 Verkostoitumista

Tapahtuma päättyy klo 19.00

Moderaattori: professori Jens Schmidt, Aalto-yliopisto

Jens Schmidt on strategian professori Aalto-yliopistossa ja tuotantotalouden maisteriohjelman johtaja. Hänen tutkimuksensa keskittyy strategiseen ajatteluun, yrittäjämäiseen strategiaan ja ekosysteemeihin. Hän on työskennelyt strategian kehittämisen parissa sekä suurissa että pienissä organisaatioissa.

Kenen pitäisi osallistua?

Tapahtuma on avoin kaikille Aallon alumneille, jotka ovat kiinnostuneita strategia-aiheista. Aalto Alumni Strategy Circle tarjoaa mahdollisuuden tavata ja keskustella samanmielisten alumnien kanssa, jakaa kokemuksia ja näkemyksiä ja kuulla johtavilta asiantuntijoilta parhaista käytännöistä.

Tapahtumia järjestetään säännöllisesti pitkin vuotta.

Tapahtumassa valokuvataan tapahtuman markkinointitarkoitusta varten. Ilmoitathan kuvaajalle, jos et halua näkyä kuvissa.

Aalto Strategy Circle

Aalto Alumni Strategy Circle tuo strategia-alan ammattilaiset ja yritysjohtajat yhteen oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista vuorovaikutteisissa tapahtumissa, joihin osallistuu kansainvälisiä tutkijoita ja paikallisia ammattilaisia. Tapahtumia moderoi tuotantotalouden laitos yhteistyössä Aalto Strategy Alumnin kanssa.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan tai haluat lisätietoja, ilmoittaudu postituslistalle täällä.

Tutustu edellisiin Aalto Strategy Circle -tapahtumiin

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin näkemyksiä kestävästä kehityksestä ja strategiasta

Kestävä kehitys ja strategia olivat aiheina Aalto Alumni Strategy Circlen toisessa after work -tilaisuudessa 8.3.2023.

Professor Jens Schmidt opening the first Aalto Alumni Strategy Circle. Audience in the front.

Aalto Alumni Strategy Circle -tapahtumassa jaettiin fuusioiden ja yrityskauppojen parhaita käytäntöjä

Aalto Alumni Strategy Circle kokoaa yhteen strategia-alan ammattilaisia ja yritysjohtajia oppimaan ja vaihtamaan ajatuksia strategian ajankohtaisista aiheista.

URL kopioitu