Takuu ja huolto
Yleislinjauksena laitteita huolletaan vain takuuaikana. Tällä sivulla on koottu tietoa kaikkien IT-laitteiden ja puhelinten takuukäytännöistä, sekä ohjeet vikaantuneiden laitteiden huoltoon saamiseksi.
Laitteen toimittaminen takuuhuoltoon
Helpoimmin vikaantuneen laitteen toimittaminen takuuhuoltoon järjestyy ottamalla yhteyttä Aalto IT Servicedeskiin. Servicedesk tarkastaa, onko vika korjattavissa itse, selvittää huoltoon tarvittavat tiedot laitteesta ja hoitaa tarvittaessa laitteen valmistajan huoltoon. Servicedeskistä voi myös kysyä varalaitteita lainaan huollon ajaksi.
IT Service Desk yhteystiedot ja aukioloajat
IT-käyttäjätuki toimii alueellisena lähipalveluna palvellen asiakkaita yli koulurajojen.
Voit pyytää apua sähköpostitse, puhelimitse, chatissa tai vierailla palvelupisteessä.
