Ylioppilaskunnan Seal of Approval -palkinto oppimis- ja IT-palveluille sähköisen tenttimisen edistämisestä

Sähköisen tenttimisen palkittu projekti on oppimispalveluiden ja IT-palveluiden yhteinen. Palkinnon vastaanottivat projektin asiantuntijat Venla Virtakoivu oppimispalveluista ja Henri Rämä IT-palveluista.
Henri Rämä and Venla Virtakoivu vastaanottavat Seal of Approval -kunniakirjan.

Tunnustuspalveinnon myöntämisperusteissa todetaan: "Jatkuva oppiminen ja opiskelijoiden vaihtelevat elämäntilanteet vaativat konkreettisia muutoksia totutuissa toimintatavoissa, ja sähköinen tenttiminen on mainio esimerkki tästä."

Asiantuntija Venla Virtakoivu korostaa myös projektiin osallistuneiden opettajien ja osallistujien tärkeyttä: "Sähköinen tenttiminen ei edisty ilman käyttäjiä, joten kyllä tämä palkinto kuuluu Sähköisen tenttimisen edistäminen Aalto-yliopistossa projektin projektiryhmän lisäksi myös Aallon opettajille ja opiskelijoille, jotka ovat ottaneet projektin aikana toteutetut sähköisen tenttimisen mahdollisuudet aktiivisesti käyttöön."

Looking at course information on MyCourses

Digitaaliset palvelut opetukselle

Oppimispalveluihin kuuluva Opettajapalvelut -tiimi kehittää opetuksen ja oppimisen digitaalisia palveluita ja tarjoaa niihin liittyvää tukea.

Palvelut

Honorary doctors talks 2024
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Apurahanjakotilaisuus
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahasto palkitsi sillan- ja talonrakennusalan osaajia

Vuodelle 2024 myönnettiin yhteensä yhdeksän apurahaa.
AllWell SQ
Yliopisto Julkaistu:

Vuoden 2024 AllWell?-kyselyyn vastasi 36 % kohderyhmästä

Kysely lähetettiin Aalto-yliopiston toisen vuoden kandiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille.