Yhteistyö Münchenin teknillisen yliopiston kanssa vahvistuu

Yliopistojen rehtorit allekirjoittivat aiesopimuksen Brysselissä 8.3.

Aalto-yliopiston rehtori Ilkka Niemelä ja Münchenin teknillisen yliopiston (TUM) rehtori Wolfgang A. Herrmann allekirjoittivat aiesopimuksen kumppanuutensa vahvistamiseksi Brysselissä 8.3.2019. Aallon ja TUMin yhteistyö liittyy tutkimukseen, opiskelija- ja henkilökuntavaihtoon, yhteisprojekteihin ja yhteisiin kansainvälisiin verkostoihin.

TUM kuuluu Euroopan arvostetuimpiin teknillisiin yliopistoihin. Se on sitoutunut tutkimukseen ja opetukseen, monitieteiseen koulutukseen ja lupaavien nuorten tutkijoiden aktiiviseen tukemiseen. Yliopistolla on myös tiiviit yhteydet yrityksiin ja tieteellisiin laitoksiin ympäri maailmaa.

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Vuoden 2023 kunniatohtorit
Palkinnot ja tunnustukset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Viisi uutta tekniikan kunniatohtoria Aaltoon 2024

Kunniatohtorit vihitään juhlallisessa tohtoripromootiossa kesäkuussa.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: