Vesikatkoja Otaniemen alueella

HSY tiedottaa vesikatkoista Otaniemen alueella ke 19.2. (Konemiehentie 2 ja Tietotie 1), pe 21.2. (Maarintie 8), to 5.3.2020 (Vuorimiehentie 2).
Kampus

Vedenjakelu keskeytyy Raide-Jokeri työmaan muutostöiden takia ja tästä johtuen vedenjakelussa keskeytyksiä seuraavasti:

• Keskiviikko 19.2.2020 klo 08.00 – 15.00
    • Konemiehentie 2 (puhdasvesiauto kytketään vesijohtoverkostoon, ei vaikuta käyttäjiin)
    • Tietotie 1
  • Perjantai 21.2.2020 klo 08.00 – 15.00
    • Maarintie 8 (puhdasvesiauto kytketään vesijohtoverkostoon, ei vaikuta käyttäjiin)
  • Torstai 5.3.2020 klo 16.00 – 22.00
    • Vuorimiehentie 2 (vedenjakelu keskeytetään vesiliittymään liittyvien huoltotöiden takia).

Puhdasvesiauto hankitaan rakennuksiin, joissa toimii Ravintola.

Mikäli työ valmistuu suunniteltua nopeammin, vedenjakelu voi alkaa ilmoitettua aiemmin.

Käyttöönoton yhteydessä putkistosta saattaa irrota saostumia ja ruostetta, mikä voi aiheuttaa veden sameutta ja värillisyyttä. Nämä eivät ole terveydelle haitallisia, mutta voivat tukkia pesu- koneiden ja hanojen sihtejä ja liata pyykkiä. Siksi suosittelemme veden juoksuttamista, kunnes se kirkastuu.

Pahoittelemme vedenjakelun keskeytyksestä aiheutuvaa häiriötä!

Lisätiedot HSY:n vikapäivystysnumerosta 09 1561 3000.

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

YK viettää Maailman luovuuden ja innovaatioiden päivää 21. huhtikuuta. Kokosimme vinkkejä luovuuden oppimiseen.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Aalto-yliopiston valaistu logo. Juhlavieraita logon takana tarkastelemassa radioantennia.
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhla - kurkkaa kuvia tapahtumasta

Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatorio täytti tänä vuonna 50 vuotta. Observatorion syntymäpäivänä, torstaina 11. huhtikuuta, juhlavieraat kokoontuivat observatoriolle juhlistamaan menneitä vuosikymmeniä radioastronomisen tutkimuksen parissa.