Vanhat alumni.aalto.fi -sähköpostit lakkaavat toimimasta 22.11.2018. Ota uusi sähköposti käyttöön Alumni Circlessä.

Keväällä ilmoitimme, että Aalto-yliopiston alumnien sähköpostijärjestelmän palveluntuottaja vaihtui ja samalla yliopisto linjasi oikeuksia alumnisähköpostiin. Vanha uudelleenohjaussähköposti lakkaa toimimasta torstaina 22.11.2018. Ota uusi sähköposti käyttöön profiilissasi osoitteessa alumnicircle.aalto.fi.
Aalto Alumni Circle

Jos sinulla on tutkinto Aalto-yliopistosta tai sen edeltäjäkorkeakouluista, opiskelet tai olet vaihto-opiskelija, voit ottaa uuden sähköpostin käyttöön profiilissasi osoitteessa alumnicircle.aalto.fi. Uusi osoite toimii marraskuun lopussa, kun vanhat sähköpostiosoitteet ovat ensin poistettu käytöstä.

Jos annoit kesän aikana luvan sähköpostin automaattiseen siirtoon tai otit sähköpostin käyttöön Alumni Circlessä, osoitteesi toimii jo katkeamatta.

Samalla alumni.aalto.fi -uudelleenohjaussähköpostiosoite muuttuu Microsoftin Office 365 -sähköpostilaatikoksi nykyisen pelkän uudelleenohjauksen sijaan.

Mikäli sinulla ei ole tutkintoa tai et opiskele, saat kuitenkin vielä muita etuja, kuten uutiskirjeen ja Aalto University Magazinen sekä kutsuja tapahtumiin, kun ilmoittaudut Aallon ystävät -verkostoon.

Mahdollisissa lisäkysymyksissä auttaa alumnisuhteiden tiimi: [email protected]

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Yliopiston lukuvuoden avajaistilaisuus 3.9.2023. Kuva: Mikko Raskinen
Yhteistyö Julkaistu:

Alumni, ovatko yhteystietosi ajan tasalla?

Kesällä 2024 Aalto-yliopisto toteuttaa tekstiviestikampanjan, jossa pyydetään alumneja päivittämään yhteystietonsa.
Event poster with a young researcher looking down with lighst and code reflected around her.
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Unite! Research Week 14.-18.lokakuussa, Grenoble-Autrans

Verkostoitumistapahtuma tohtoriopiskelijoille Unite!-verkoston yliopistoista.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.