Uutiset

Väitös vesi- ja ympäristötekniikan alalta, Antonina Kruglova, M.Sc.

Väitöskirjan nimi on Biological removal of emerging micropollutants in nitrifying activated sludge at low temperatures.
Aalto-yliopisto / Kandidaattikeskus / luentotila 1 / kuva: Tuomas Uusheimo

Diplomi-insinööri Antonina Kruglova, M.Sc., väittelee 29.6. klo 12 Aalto-yliopiston insinööritieteiden korkeakoulussa, rakennetun ympäristön laitoksella, aiheesta Biological removal of emerging micropollutants in nitrifying activated sludge at low temperatures. Väitöksen ala on vesi- ja ympäristötekniikka.

Vastaväittäjä: Dr. Sara Rodriguez-Mozaz, Catalan Institute for Water Research (ICRA), Espanja

Valvoja: Professori Riku Vahala, Aalto-yliopisto, rakennetun ympäristön laitos

Väitöstilaisuuden paikka: Luentosali M1, Otakaari 1, Espoo.

Väitöskirjan verkko-osoite: https://aaltodoc.aalto.fi/handle/123456789/49

Väittelijän yhteystiedot: Antonina Kruglova, [email protected], puh: +358449290358

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Isoisänsilta Helsingissä.
Opinnot Julkaistu:

Fabian ja Jaakko Ahvenaisen rahaston apurahat haettavissa 31.1.2022 asti

Apurahoja myönnetään sillanrakennuksen ja talonrakennuksen aloilla suoritetuista opinnoista tai kannustuksena aihealueiden jatko-opiskelijoille.
Bhavya Omkarappa smiling with plants in the background
Opinnot Julkaistu:

“Työelämän tasapaino Suomessa on loistava”

Bhavya Omkarappa kertoi näkemyksiään suomalaisesta työn ja vapaa-ajan tasapainosta osana Aalto-yliopiston Finland Works -verkkokurssia.
Tuomas Ilveskoski.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Kauppakorkeakoulun alumnitarina: Tuomas Ilveskoski

KPMG:llä Audit partnerina toimiva Tuomas Ilveskoski kannustaa opiskelijoita valitsemaan opinnoissaan sellaisia aiheita, jotka aidosti kiinnostavat ja motivoivat. ”Kun hakeutuu sellaisten asioiden pariin, jaksaa aina innostua opinnoistaan ja tulevaisuudessa työstään uudestaan ja uudestaan.”
Aki Toivonen.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Kauppakorkeakoulun alumnitarina: Aki Toivonen

”Uskon, että markkinoinnin ja brändityön rooli tulee vain korostumaan tulevaisuuden yritystoiminnassa, kun nykyisestä kulutuskulttuurista hiljalleen siirrytään yhä tiedostavampiin valintoihin.”