Unite!4Future: kerro näkemyksesi tulevaisuuden yliopistosta ja voita matka opiskelijafestivaaleille Lissaboniin

Muodosta joukkue, kertokaa videolla visionne tulevaisuuden yliopistosta ja voitte voittaa matkan Unite!-yliopistoverkoston opiskelijafestareille Lissaboniin.
An asian female student holding a 3D printed object

Unite!-yliopistoallianssi etsii opiskelijoilta luovia ideoita siitä, miltä tulevaisuuden yliopisto näyttää. Unite!4Future-kilpailussa opiskelijat esittävät videomuodossa konkreettisia, omaperäisiä ja toteuttamiskelpoisia ideoita, jotka tuovat lisäarvoa kaikille yhdeksälle Unite!-yliopistolle. Hankkeet eivät ole akateemisia, mutta liittyvät kaikkiin muihin yliopisto-opiskelukokemuksen osa-alueisiin ja jokapäiväiseen elämään kampuksella.

Videoehdotusten on oltava sellaisia, että ne edistävät Unite!-allianssin kumppaniyliopistojen elämää ja toimintaa, ja niiden on käsiteltävä vähintään yhtä seuraavista aiheista:

• Moninaisuus ja osallisuus
  • Ympäristö ja kestävä kehitys
  • Akateeminen kokemus
  • Liikkuvuus ja kielet tai
  • Digitalisaatio

Mitä hyötyä osallistumisesta on sinulle?

Voittajajoukkue pääsee osallistumaan Uniten opiskelijafestareille Lissabonissa kesä-heinäkuun taitteessa 2023 (vähintään 1 opiskelija oppilaitosta kohden), matkat, majoitus ja aktiviteetit maksetaan. Uniten kanssa pääset osaksi uutta eurooppalaisten opiskelijoiden sukupolvea, saat uusia kokemuksia sekä tutustut uusiin ihmisiin ja kulttuureihin.

Osallistumisvaatimukset

• Opiskelijoiden on oltava kirjoilla jossakin Unite!-yliopistossa - Aalto-yliopisto, Grazin teknillinen yliopisto, Grenoble INP graduate school of engineering and management - Grenoble Alpesin yliopisto, KTH Royal Institute of Technology, Politecnico Di Torino, Darmstadtin teknillinen yliopisto, Universidade de Lisboa, Universitat Politècnica de Catalunya BarcelonaTech, Wrocławin tiede- ja teknillinen yliopisto.
  • Hakemukset on toimitettava englanniksi.
  • Jokaisessa tiimissä on oltava opiskelijoita vähintään kahdesta Unite!-partneriyliopistosta.
  • Opiskelijoiden on oltava täysivaltaisia opiskelijoita, jotka ovat kirjoilla vähintään yhdessä Unite!-yliopistossa.
  • Hakemuksen on koskettava vähintään yhtä yllä kuvattua aihepiiriä
  • Kaikki ehdotetut hankkeet on suunniteltava siten, että niitä voidaan soveltaa kaikissa Unite!-yliopistoissa, joiden opiskelijoita on mukana tiimissä.
  • Hakemukseen on liitettävä tiimin hakulomake ja videomuotoinen hankekuvaus (enintään 10 minuuttia).

Miten osallistua?

Kasaa tiimi ja valmistelkaa ehdotuksestanne video. Tällä sivulla  Unite!4Future Programme's Metacampus space voit kertoa ideastasi ja etsiä opiskelijoita joukkueeseesi tai ilmoittautua mukaan jo luotuun tiimiin. Kun tiiminne on kasassa ja olette tehneet videon, lähettäkää se kilpailuun viimeistään 31.1.2023.

Lataa Unite!4Future-hakijan opas (englanninkielinen)

Katso lyhyt video Unite!4Future-kilpailusta (video on englanninkielinen)

Inspiroidu lukemalla edellisen kisan voittaneesta ehdotuksesta (artikkeli on englanninkielinen) winning proposal from the Unite!4Future 2nd call

Yhteyshenkilö

Ota yhteyttä Marcela Acostaan, jos sinulla on kysyttävää Unite!4Future-kilpailusta.
Sähköposti: [email protected]

Yliopistoverkosto Unite!

Unite! on yksi Euroopan komission rahoittamista Eurooppalaiset yliopistot -verkostoista, jonka jäsen Aalto-yliopisto on yhdessä kahdeksan muun korkeatasoisen eurooppalaisen yliopiston kanssa. Unite! pyrkii merkittävästi vahvistamaan opiskelijoiden ja henkilökunnan liikkuvuutta sekä edistämään eurooppalaisen korkeakoulutuksen laatua, osallisuutta ja kilpailukykyä.

Tutustu Uniteen!
Unite! logo

Anna palautetta sivusta

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Tiedote datankeräyksestä Väreessä: Huoneen oleskelijamäärän mallinnus käyttäen koneoppimismenetelmiä ja hiilidioksidisensoreita

Osassa Otaniementie 14 huoneista mitataan 15.4.2024-27.9.2024 oleskelijoiden määrää tutkimusta varten
Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta