Tohtorikoulutuksen palvelupäällikkö Minna Söderqvistille Best Reviewer Award -tunnustus

Academy of International Business (AIB) palkitsi ansioituneita jäseniään.
Aallon 3D-logo niityllä. Kuva: Anni Kääriä / Aalto-yliopisto
Kuva: Anni Kääriä / Aalto-yliopisto

Academy of International Business (AIB) on palkinnut Kauppakorkeakoulun tohtorialumnin, KTT Minna Söderqvistin 2020 Best Reviewer Award -tunnustuksella. Minna Söderqvist työskentelee tällä hetkellä Aallon tohtorinkoulutuksen palvelupäällikkönä.

Palvelupäällikkö Minna Söderqvist
Minna Söderqvist

“Et ainoastaan osallistunut järjestön historian ensimmäiseen verkossa toteutettuun konferenssiin, vaan panoksesi tapahtumaan oli erinomainen esimerkki siitä, miten IB-alan akateemiset voivat ja heidän täytyy jatkaa uuden luomista näinä vaikeina aikoina”, kirjoitti AIB:n pääsihteeri onnitteluviestissään. Vallitsevan koronatilanteen takia tämän vuoden tunnustukset julkistettiin verkossa ilman erityisiä juhlallisuuksia.

AIB on kansainvälisen liiketoiminnan alan ammattilaisten verkosto, johon kuuluu yli 3 000 aktiivista jäsentä yli 90 maasta ympäri maailman. Jäsenet ovat joko tutkijoita maailman johtavista tutkimuslaitoksista ja yliopistoista, yhteiskunnan hallinnosta tai järjestöistä tai konsultteja.

”Arvostan valtavasti tiedeyhteisöäni ja olen otettu tästä kunnianosoituksesta nimenomaan maailmanlaajuiselta järjestöltä. Saajia oli toki 38 ja Suomesta meitä oli kaksi, mutta toisaalta jäseniä on järjestössä kuitenkin yli 3 000”, Minna Söderqvist sanoo.

Lämpimät onnittelut Minna Söderqvistille!

Lisätietoa AIB:sta ja kaikkien voittajien nimet:
www.aib.world

Palkituille jaettavat kukkakimput pöydällä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

Celebrating Excellence 2023 – aika juhlistaa ja palkita tutkimussaavutuksia ja parhaita väitöskirjoja

Keskiviikkona 13.maaliskuuta Sähkötekniikan korkeakoulu kokoontui juhlistamaan vuoden 2023 merkittävimpiä tutkimussaavutuksia ja väitöskirjoja.
Hollmen Reuter Sandman arkkitehtien suunnittelema Naisten keskus Senegalissa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Naisarkkitehdit esille

Suomalaiset arkkitehdit Saija Hollmén, Jenni Reuter ja Helena Sandman ovat mukana 100 Women: Architects in Practice -kirjassa.
Kolme iloista ihmistä verkostoitumassa.

Monilla suomalaisilla yrityksillä olisi paljon opittavaa japanilaisesta palvelukulttuurista

Tuoreessa tietokirjassa ”Omotenashi – Mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta?” kerrotaan, millä tavoin luodaan ylivoimainen asiakaskokemus arkisissakin kohtaamisissa.
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.