Sähkötekniikan korkeakoulun uudet laitosjohtajat valittu

Jussi Ryynänen, Tapio Lokki ja Jorma Kyyrä aloittavat laitosjohtajina tammikuussa 2023.
Jussi Ryynänen, Tapio Lokki and Jorma Kyyrä
Professorit Jussi Ryynänen, Tapio Lokki ja Jorma Kyyrä. Kuvat: Aalto-yliopisto (Evelin Kask, Patrik Strenström ja Jaakko Kahilaniemi)

Dekaani Jyri Hämäläinen on nimittänyt Sähkötekniikan korkeakoulun uudet laitosjohtajat ja varalaitosjohtajat. Heidän toimikautensa alkaa 1.1.2023 ja päättyy 31.12.2025. Laitosjohtajat ovat korkeakoulun johtoryhmän jäseniä.

Elektroniikan ja nanotekniikan laitos

Laitosjohtaja professori Jussi Ryynänen

Varalaitosjohtaja professori Ville Viikari

Informaatio- ja tietoliikennetekniikan laitos

Laitosjohtaja professori Tapio Lokki

Varalaitosjohtaja professori Riku Jäntti

Sähkötekniikan ja automaation laitos

Laitosjohtaja professori Jorma Kyyrä

Varalaitosjohtaja professori Ville Kyrki

Informaatio- ja tietoliikennetekniikan laitos aloittaa 1.1.2023

Sähkötekniikan korkeakoulun signaalinkäsittelyn ja akustiikan laitos sekä tietoliikenne- ja tietoverkkotekniikan laitos yhdistyvät 1.1.2023.

People in Maarintie 8 building hallway.

Informaatio- ja tietoliikennetekniikan laitos aloittaa 1.1.2023

Uudeksi laitosjohtajaksi on nimitetty professori Tapio Lokki.

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: