Ravintola VMT2 aukeaa Circular Raw Materials Hubissa

Sodexo avaa uuden lounasravintola VMT2:n 5. helmikuuta 2020 Circular Raw Materials Hubissa osoitteessa Vuorimiehentie 2. Ravintolan sisäänkäynti on rakennuksen Kemistintien puolella. Ravintola palvelee niin rakennuksen käyttäjiä kuin muitakin alueen toimijoita.
Sodexo ravintola VMT2

Ravintola VMT2 tarjoaa aamupalaa sekä monipuolista lounasta joka arkipäivä. Aamupalalta löytyy muun muassa itse leivottuja sämpylöitä lisukkeineen sekä päivittäin vaihtuva puuro.

Buffetlounaaseen kuuluu lounaan ja kasvislounasvaihtoehdon lisäksi runsas salaattipöytä, keitto, lämmin salaattilautanen sekä jälkiruoka kahvin ja teen kera. Vegaanivaihtoehto on myös saatavilla pyydettäessä.

Aamupala tarjoillaan arkisin klo 8.00 – 9.30 ja lounasta 10.30 – 14.00. Ravintola on auki arkisin klo 8.00 – 14.00 ja sen kautta voi myös tilata tarjoilut.

Ravintola VMT2

Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!