Rahul Mangayil on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle

Tekniikan tohtori Rahul Mangayil on nimitetty Aalto-yliopiston biotuotteiden ja biotekniikan laitokselle tenure track -urapolulle viiden vuoden määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään 1.11.2023 alkaen. Professuurin ala on bioprosessitekniikka.
Assistant Professor Rahul Mangayil

Mangayil on väitellyt tekniikan tohtoriksi Tampereen teknillisestä yliopistosta vuonna 2015. Väiteltyään tohtoriksi Mangayil toimi tutkijana Tampereen yliopistossa sekä Aalto-yliopistossa.  Tällä hetkellä hän toimii Akatemiatutkijana Aalto-yliopistossa.

Henkilökuva Minna Tuusasta
Nimitykset Julkaistu:

Minna Tuusa Aalto ARTSin henkilöstöpäälliköksi

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun dekaani Tuomas Auvinen on nimittänyt HR partner Minna Tuusan koulun HR-päälliköksi 1.6.2024 alkaen.
Ville Miikkulainen

Tutustu meihin: Apulaisprofessori Ville Miikkulainen

Ville Miikkulainen siirtyy professoriksi Aalto-yliopiston yliopistonlehtorin tehtävästä.
Anton Jantunen Aberdare vuorilla Keniassa.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Alumni Anton Jantunen: Työssäni erityisen hyödyllisiä taitoja ovat analyyttisyys ja isojen kokonaisuuksien ja eri asioiden keskinäisten yhteyksien ymmärtäminen

Anton Jantusen polku vei isojen konsulttiyritysten ja startupien kautta töihin Nairobiin YK:n sanitaatioon, hygieniaan ja kuukautisterveyteen keskittyvään rahastoon, missä hän keskittyy innovatiivisten rahoitusmallien kehittämiseen.
Liituraitapukuinen mies seisoo betoniseinän edessä kädet taskuissa
Yliopisto Julkaistu:

Vesa Kemppainen: ”Työelämässä tärkeä ominaisuus on mielenkiinto uusia asioita kohtaan”

Alumnitarina: Fiskars Groupin Art Director Vesa Kemppainen pitää tärkeänä työelämätaitona luovuutta ja kykyä luovaan päätöksentekoon.