Prosessiteekkarit kutsuivat dekaani Kristiina Kruusin kunniajäsenekseen

Kemian tekniikan korkeakoulun opiskelijajärjestö Prosessiteekkarit ry (PT) viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlaansa ja sen kunniaksi se on kutsunut ensimmäiseksi kunniajäsenekseen koulun dekaanin Kristiina Kruusin.
Picture of the annual party

Prosessiteekkareiden mukaan Kruusin aikana on aloitettu säännölliset tapaamiset opiskelijajärjestöjen kanssa, joka on helpottanut yhteydenpitoa ja edesauttanut yhdistyksen toimintaa monin tavoin.

Prosessiteekkareilla on merkittävä rooli Kemian tekniikan korkeakoulun toiminnassa.

”Fuksien vastaanottaminen lukuvuoden alussa ja perehdyttäminen Aalto-yhteisöön on Prosessiteekkareiden tekemää korvaamattoman tärkeää työtä. Arvostan valtavasti heidän rooliaan koulumme yhteisöllisyyden rakentajana. Yritysvierailut ja vapaa-ajan tapahtumat ovat tärkeä opiskelijaelämän osa,” kertoo Kristiina Kruus. ”Arvostan paljon tätä kunnianosoitusta ja olen vakuuttunut, että yhteistyömme jatkuu yhtä innostavana jatkossakin”.

Prosessiteekkarit juhlistivat 10-vuotista olemassaoloaan 17.9.2022 järjestetyssä upeassa vuosijuhlassaan. Juhlassa haettiin kunniakirja Kristiina Kruusille. Kunniajäsenyys on elinikäinen.

Juhlassa julkaistiin PT:n Sidos-nimisen laulukirjan ensimmäinen painos. Laulukirja on koottu ajatuksella ja jokainen laulu on tarkoin valittu pitkäikäinen ja yhteisöllisyyttä tukeva laulukulttuuri mielessä. Lauluja on kerätty perinteisistä teekkari- ja opiskelijalaulukokoelmista, sisarkilloilta muista kaupungeista sekä kysymällä jäsenistön toivelauluja. Erityisen osan laulukirjasta muodostavat prosessiteekkareiden kautta aikojen itse tekemät laulut, jotka julkaistaan nyt ensimmäistä kertaa. Sidos heijastelee koko Aalto- ja teekkariyhteisön laulukulttuurin kehitystä.

Hänestä huokuu opiskelijamyönteisyys ja ymmärrys opiskelijoita kohtaan.

Kunniakirja, Prosessiteekkarit

Women in Finance -tilaisuus, Annukka Paloheimo
Yhteistyö Julkaistu:

Pehmeitä taitoja kannattaa vahvistaa – ne ovat kovaa valuuttaa työmarkkinoilla

Kauppakorkeakoulu antaa valmiudet toimia niin ekstroverteille kuin introverteille sopivissa tehtävissä.
Students sitting together on stairs.
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Kuvassa Tuli ja Savu -runouslehden ilmettä
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Vuoden Huiput-palkintoja visuaalisen viestinnän muotoilijoille

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan