Professoreiden tervetuliaisluennot julkaistu Aallon YouTubessa

Uudet vakinaistetut professorit raottavat videoilla muun muassa mikrorobotiikan ja käytettävyyden optimoinnin salaisuuksia.

Uudet vakinaistetut professorit yhteiskuvassa rehtori Tuula Teerin, vararehtori Tuija Pulkkisen ja vararehtori Eero Elorannan kanssa. Kuva Jaakko Kahilaniemi

Tenure track -urajärjestelmän kautta nimetyt vakituiset Associate- tai Full-tason professorit luennoivat omasta tutkimus- ja opetusalastaan 15. maaliskuuta. Videot ovat katsottavissa Aalto-yliopiston Youtube-kanavassa. Luennot ovat englanninkielisiä.

Ingmar Björkman
Johtamisen laitos, Kauppakorkeakoulu

Alexander Frey
Biotuotteiden ja biotekniikan laitos, Kemian tekniikan korkeakoulu

Katsuyuki Haneda
Elektroniikan ja nanotekniikan laitos, Sähkötekniikan korkeakoulu

Sampsa Hyysalo

Ville Kyrki
Sähkötekniikan ja automaation laitos, Sähkötekniikan korkeakoulu

Teemu Leinonen
Median laitos, Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulu

Tuuli Mattelmäki

Maarit Mäkelä

Antti Oulasvirta
Tietoliikenne- ja tietoverkkotekniikan laitos, Sähkötekniikan korkeakoulu

Risto Rajala
Tuotantotalouden laitos, Perustieteiden korkeakoulu

Hele Savin
Elektroniikan ja nanotekniikan laitos, Sähkötekniikan korkeakoulu

Stavros Tripakis
Tietotekniikan laitos, Perustieteiden korkeakoulu

Quan Zhou
Sähkötekniikan ja automaation laitos, Sähkötekniikan korkeakoulu

Yhteiskuva: Jaakko Kahilaniemi

Lue myös professorien haastattelut:

Risto Rajala - Palvelutalouden tutkijassa asuu maailmanparantaja

Maarit Mäkelä - Luokanopettajasta tuli luovuuden tutkija

Alexander Frey räätälöi hiivoista terveysmenojen taittajaa

Quan Zhou: Tutkija tarvitsee lapsen mielen ja rutkasti sisua

kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Kolme iloista ihmistä verkostoitumassa.

Monilla suomalaisilla yrityksillä olisi paljon opittavaa japanilaisesta palvelukulttuurista

Tuoreessa tietokirjassa ”Omotenashi – Mitä voimme oppia japanilaisesta vieraanvaraisuudesta?” kerrotaan, millä tavoin luodaan ylivoimainen asiakaskokemus arkisissakin kohtaamisissa.