Otakaari 1:n käytäväovet lukitaan, käytä kulkutunnistetta

Opiskelija, tarkistathan, että sinulla on joko idm.aalto.fi-palvelussa rekisteröity HSL-kortti tai hae opiskelijan kulkutunniste 8.11. alkaen Väreen tai Otakaari 1:n aulapalvelupisteestä ja rekisteröi se. Uudet kulkualueet tulevat voimaan kampuksella marraskuussa (16.11.) ja HSL-korttia tai kulkutunnistetta tarvitaan yhä enemmän.
Otakaari 1 Kuva: Aino Huovio / Aalto-yliopisto
Kuva: Aino Huovio / Aalto-yliopisto

Aalto-yliopiston kulunhallintaprojekti jatkuu syksyn aikana, ja ennakkoon määritellyt rakennusten kulkualueet otetaan käyttöön joka talossa.

Kampuksen sisätilojen kulkualueetOsassa kampuksen kiinteistöjä kulkualueet ovat olleet voimassa jo aiemminkin, mutta syksyn aikana suurin muutos tulee näkymään esimerkiksi Kandidaattikeskuksessa (Otakaari 1), jossa kulkemiseen tarvitaan jatkossa yhä enemmän kulkutunnistetta.

Käytännössä muutos näkyy siten, että public- ja common -alueiden väliset ovet lukitaan tiistaina 16.11. ja niistä kulkemiseen tarvitaan kulkutunnistetta. Ilman tunnistetta pääsee liikkumaan public -alueella (Kandidaattikeskuksen osalta sisäänkäynti kiinteistön aukioloaikana ja pääosin kulku ensimmäisen kerroksen tiloissa).

Tarkistathan, että sinulla on rekisteröity HSL-kortti tai nouda opiskelijan kulkutunniste Kandidaattikeskuksen tai Väreen aulapalvelupisteestä 8.11. jälkeen ja rekisteröi se.

HSL-korttia tai opiskelijan kulkutunnistetta ovenpielilukijaan näyttäen pääset liikkumaan kaikissa opiskelijoille tarkoitetuissa tiloissa.

Ohjeet HSL-kortin/kulkutunnisteen rekisteröimiseen

Mikäli tarvitset laajempia oikeuksia kulkutunnisteeseen, niitä tulee erikseen hakea.

Ohjeet laajempien kulkuoikeuksien hakemiseen

Kampus

Kulkuluvat, kulkutunnisteet sekä avain- ja kulunhallinta Otaniemen kampuksella

Tältä sivulta löydät ohjeet kulkutunniste- ja kulkulupa-asioihin sekä avainhallintaan ja pääsyyn rakennuksiin Otaniemen kampuksella.

Henkilöstölle – uutisia ja tukea työhösi
Access control ikoni logo

Miten saan kulkutunnisteen ja peruskulkuoikeudet

Ohje miten toimia, kun tarvitset kulkutunnisteen ja peruskulkuoikeuden Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle (henkilöstö ja opiskelijat). Tässä myös ohje miten toimia työsuhteen/opintojen päättyessä.

Palvelut

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Otaparkki julkisivu
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.