Opiskelijoille: Opi kieliä ja kulttuurienvälistä osaamista Unite!-yliopistoverkoston verkkokursseilla. Hae nyt syksyn kursseille!

Unite-yliopistoverkosto tarjoaa kaikille Aalto-yliopiston opiskelijoille avoimia kielen, viestinnän ja globaalin osaamisen verkkokursseja.
Three students eating a snack and discussing over a computer on a rooftop terrace.

Opiskele kieliä, kehitä globaalia osaamistasi ja saa uusia ystäviä kieli- ja kulttuurikursseilla yhdessä muiden eurooppalaisten yliopistojen opiskelijoiden kanssa.

Kielellinen ja kulttuurinen monimuotoisuus myönteisenä voimavarana on yksi Unite-yliopistoverkoston tärkeimmistä arvoista. Globaali osaaminen eli kyky kommunikoida ja työskennellä tehokkaasti ja tarkoituksenmukaisesti eri taustoista tulevien ihmisten kanssa nähdään yhä tärkeämpänä korkeakouluista valmistuneiden ydinosaamisena. Kulttuurisen monimuotoisuuden kautta saat mahdollisuuden oppia uusia asioita muilta ihmisiltä, ​​jolloin voit keksiä uusia ideoita yhteisiin haasteisiin.

Pyrimme Unitessa joustavaan monikielisyyteen - englanti on hallitsevana opetuskielenä maisteri- ja tohtoritasolla sekä kumppaniyliopistojen paikallinen kieli ja kulttuuri. Allianssina pyrimme edistämään yhteisiä eurooppalaisia ​​arvoja ja vahvaa eurooppalaista identiteettiä. Uskomme, että paras tapa edistää integraatiota ja kulttuuria on kieli.

Kurssit tapahtuvat verkko-opetuksena ja niitä tarjoavat kaikki Uniten kumppaniyliopistot:

Aalto-yliopisto (Suomi), KTH Royal Institute of Technology (Ruotsi), Grenoble INP - UGA (Ranska), Politecnico Di Torino (Italia), Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (Espanja), Universidade de Lisboa (Portugali) ja Darmstadtin teknillinen yliopisto (Saksa)

Syksyn ensimmäiset kurssit tarjoaa KTH Royal Institute of Technology. Ne sisältävät englannin, ruotsin ja kulttuurien välisen osaamisen kursseja, jotka järjestetään elo-lokakuussa. Lisää uusia kursseja on tulossa muista Unite-yliopistoista. Näet kaikki kurssit ja voit ilmoittautua niihin Uniten Metacampus-alustalla täällä

Charlotte Henriksson, Kauppiksen opiskelija
Opinnot Julkaistu:

Alppihiihdossa tarvitaan lihasvoimaa, nopeutta, kestävyyttä ja henkistä kanttia

Alppihiihtäjä Charlotte Henriksson opiskelee ensimmäistä vuottaan Kauppakorkeakoulussa.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Opinnot Julkaistu:

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Hollmen Reuter Sandman arkkitehtien suunnittelema Naisten keskus Senegalissa
Palkinnot ja tunnustukset Julkaistu:

Naisarkkitehdit esille

Suomalaiset arkkitehdit Saija Hollmén, Jenni Reuter ja Helena Sandman ovat mukana 100 Women: Architects in Practice -kirjassa.
Pöydällä kipsimallin tekovälineitä
Mediatiedotteet, Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Käsikirja johdattaa keramiikan maailmaan

Keramiikan käsikirja johdattaa lukijan kaikkiin saven kanssa työskentelyyn liittyviin aiheisiin tekstien, kuvien, kuvituksien, animaatioiden ja videoiden avulla.