Nauti aamukahvisi hyvässä seurassa Space 21:ssa

Space 21:n avointen ovien aamukahvit jatkuvat syksyllä joka kuukauden neljäs torstai - liity seuraan ja tule maistamaan kampuksen parasta kahvia radikaalin luovuuden olohuoneeseen.
White coffee cup with Space 21 logo, space's common room on the background.

Space 21:n kuukausittaiset avointen ovien aamukahvit jatkuvat syksyllä! Tule nauttimaan kuppi kahvia ja haukkaamaan kevyt aamupala hyvässä seurassa. Mikä olisikaan mukavampi tapa aloittaa päivä, kuin laskeutua pehmeästi velvollisuuksien pariin rennon tapahtuman kautta?

Voit saapua yksin tai kaverin kanssa, tai tuoda halutessasi koko tiimin mukanasi. Radikaalin luovuuden tiimi on toivottamassa kaikki tervetulleeksi ja pitämässä aamukahvittelijoille seuraa. Avoimissa ovissa on myös mahdollisuus pyytää pientä kierrosta tiloissa, saada lisätietoja kampuksen uudesta tilakonseptista sekä sen mahdollisuuksista, ja saada vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin Space 21:sta tai radikaalia luovuutta koskien.

Missä ja milloin?

Päivät on jo lyöty lukkoon joten voit merkata ne kalenteriisi, mutta muistisääntö on onneksi myös melko helppo muistaa ulkoa: joka kuukauden neljäs torstai kello 9:00 - 11:00 syyskuusta marraskuuhun (lisätietoja kevään aikatauluista luvassa myöhemmin).

Mikäli suosit tarkkoja päivämääriä:

• Torstaina 29.09.2022 klo 9:00 – 11:00
  • Torstaina 27.10.2022 klo 9:00 – 11:00
  • Torstaina 24.11.2022 klo 9:00 – 11:00

Space 21 on osoitteessa Vuorimiehentie 2 A - jos kaipaat reittiohjeita, löydät ne täältä.

Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua tai rekisteröityä. Paikalle voi ilmaantua omien aikataulujensa mukaan avointen ovien aikaikkunan sisällä.

Nähdään kahvilla! Se on kampuksen parasta, vaikka itse sanommekin, ja se jo yksinään riittää syyksi saapua paikalle.

Jason Selvarajan, Space 21 -koordinaattori
+358 50 570 8552

Maria Uusitalo, harjoittelija, Radikaali luovuus

Lisää Space 21:sta

Space 21 logo on top of a rendered image

Space 21

Space 21 tarjoaa vapaata projekti- ja studiotilaa yhteistyöskentelylle, kokeiluille sekä rohkealle ja uudelle ajattelulle.

Still from textile innovation animation with white Space 21 logo.

Space 21 - UKK

Kaikki yleisimmät Space 21:a koskevat kysymykset vastauksineen samassa paikassa.

Space 21
Space 21 logo taped on the glass door with the place itself visible through it.

Space 21 on virallisesti auki – tule tutkimaan ja tutustumaan

Radikaalin luovuuden tiimi järjestää kerran kuukaudessa avointen ovien aamukahvitapahtumia Space 21:ssa, radikaalin luovuuden olohuoneessa.

Viisi opiskelijaa rakentamassa installaatiota karkeassa projektitilass

Space 21 – projektitilaa kokeiluille

Space 21, koko Aalto-yhteisön käyttöön tarkoitettu projektitila, aloitti toimintansa keväällä 2022.

Photo of Jason Selvarajan, Space 21 coordinator.

Space 21 -koordinaattori Jason Selvarajan rohkaisee kaikkia kokeiluihin

Tutustu Jason Selvarajaniin, Aallon uuden projektitilan Space 21:n koordinaattoriin.

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Suomen paviljongissa Venetsian 60. kansainvälisessä taidebiennaalissa nähdään näyttely The pleasures we choose. Näyttely on esillä 24.11.2024 asti.
Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

YK viettää Maailman luovuuden ja innovaatioiden päivää 21. huhtikuuta. Kokosimme vinkkejä luovuuden oppimiseen.