MUUTTOTIEDOTE: Oppimiskeskus kokoaa yliopiston kirjastopalvelut saman katon alle

Tervetuloa Oppimiskeskukseen (Otaniementie 9), joka avataan maanantaina 31. lokakuuta 2016 klo 9.

Alvar Aallon suunnittelemaan vuonna 1970 valmistuneeseen rakennukseen avataan nyt
Aalto-yliopiston uusi Oppimiskeskus. Kunnostustöiden myötä rakennus on nykyaikaistettu sen arkkitehtonista perintöä kunnioittaen vastaamaan sekä asiakkaiden että henkilöstön tarpeita.

Uusissa tiloissamme koet koko kampuksen ilmapiirin ja sykkeen yhdessä paikassa. Meiltä löydät tiloja opiskeluun, työskentelyyn, erilaisiin kohtaamisiin tai silkkaan rentoutumiseen. Robert’s Coffee tarjoaa kohtaamispaikan, josta saat kahvia sekä makeita ja suolaisia herkkuja.

Tarjoamme asiakkaillemme jo tutuksi tulleitten kirjastopalvelujen lisäksi joitakin uusia palveluja, kuten Visual Resource Centre (VRC). VRC-palvelu tukee visuaalisen lukutaidon oppimista Aalto-yliopistossa, eli taitoja löytää, arvioida, tuottaa ja käyttää visuaalista mediaa eettisesti.

Aukioloajat 31.10.2016 alkaen:

• Oppimiskeskus on kokonaan avoinna palveluaikoina ma-to 9−20, pe 9−18, la 10−15.
  • Ensimmäisen kerroksen Tori ja alin kerros K ovat avoinna joka päivä klo 7−24,
    24/7-tila on aina avoinna.
  • Palveluaikojen ulkopuolella sisään pääsevät ainoastaan Aalto-yliopiston opiskelijat kulkukortilla.

Töölön kampuksella tarjoamme kirjastopalveluja Aalto-yliopiston opiskelijoille ja henkilöstölle Learning Hub Rooftopissa 15.8.2016 lähtien osoitteessa Kauppakorkeakoulu, Runeberginkatu 14–16, Helsinki (päärakennus), 5. ja 6. kerros. Palveluajat ovat ma 10‒18, ti-pe 9‒15, itsepalveluna Aalto-yliopiston opiskelijoille 24/7.

Arabian kampuksella tarjoamme kirjastopalveluja Aalto-yliopiston opiskelijoille ja henkilöstölle Learning Hub Arabiassa 24.10.2016 lähtien osoitteessa Hämeentie 135 C, 5. krs, Helsinki.
Palveluajat ovat ma-pe 11‒17.

LISÄTIETOJA:
Kirjaston vt. johtaja Matti Raatikainen matti.raatikainen (@) aalto.fi
Tietoasiantuntija Risto Maijala risto.maijala (@) aalto.fi
Oppimiskeskuksen verkkosivut: http://lib.aalto.fi
Arabian kampuksen kirjastopalvelut: http://lib.aalto.fi/fi/current/arabia/

Käyntiosoite: Otaniementie 9, Espoo
Postiosoite: Aalto-yliopiston Oppimiskeskus, PL 17000, 00076 AALTO

Event information on a yellow to coral gradient background with yellow bubbles and a photo of a colorful event space.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Kaikki aaltolaiset ovat tervetulleita, osallistuminen ei vaadi ilmoittautumista!
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!