Miten liikut kampuksella nyt ja tulevaisuudessa? Vastaa kyselyyn ja vaikuta!

Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella parannetaan kestävää liikkumista. Kyselyyn vastaaminen on tehokas tapa vaikuttaa liikkumisen ja liikenteen sujuvuuteen kampuksella. Voit myös ilmoittautua kestävän liikkumisen työpajaan sekä osallistua kesäisten palkintojen arvontaan.
Otaniemi - kuva Unto Rautio
Kuva: Unto Rautio / Aalto-yliopisto

Kestävän liikkumisen ja liikenteen kehittäminen on yksi kampuksen painopistealueista tulevina vuosina. Miten itse liikut kampuksella nyt ja tulevaisuudessa? Millaiset seikat näet arvokkaina tulevaisuuden liikkumisessa seuraavan kymmenen vuoden aikana? Mitä meidän tulisi parantaa, ja mitkä asiat puolestaan eivät niin tärkeitä kestävän liikkumisen kannalta?

Vastaa kyselyyn 19.5. mennessä, ja voit aidosti vaikuttaa kampuksen tulevaisuuteen. Vastaaminen vie vain noin 10 minuuttia. Kyselyn lopussa voit myös halutessasi ilmoittautua kestävän liikkumisen työpajaan, joka järjestetään toukokuun lopulla 25.5. Otaniemessä.

Kyselyn lopussa on myös kesäisten tuotteiden arvonta yhteystietonsa jättäneiden kesken.

Linkki kyselyyn

Students with bicycles in Otaniemi

Aalto-yliopistokiinteistöt - ACRE

Aalto-yliopistokiinteistöt (ACRE) ylläpitää, kehittää ja vuokraa Aalto-yliopiston tiloja Otaniemessä ja Töölössä. Luomme uusia konsepteja ja yhteiskäyttöisiä tiloja myös yliopiston ulkopuolisille tahoille muodostaen Otaniemestä ainutlaatuisen yhteistyökeskittymän ja maailman innostavimman kampuksen.

Kampus
Väre ja Kauppakorkeakoulu aurinkopaneelit Kuva: Mikko Raskinen / Aalto-yliopisto

Kestävän kehityksen kampus

Kampuksen keskeisimmät kestävän kehityksen vaikutukset liittyvät energian kulutukseen ja liikkumiseen. Kestävä ja hiilineutraali kampus on yliopiston kampusstrategian ytimessä.

Kestävä kehitys

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.