Kesän 2024 avoimen yliopiston kurssit on nyt julkaistu

Löydät nyt kurssivalikostamme kesäkauden kurssit, joiden ilmoittautuminen alkaa maaliskuussa tai toukokuussa.
Flowers
Kuva: Aalto-yliopisto / Mikko Raskinen

Avoimen yliopiston kesän 2024 kurssitarjonta on nyt pääosin julkaistu. Alkukesän kurssien ilmoittautuminen alkaa 25.3. kun taas loppukesän kurssien ilmoittautuminen avautuu 22.5.

Ilmoittautumisen alkaessa löydät tuttuun tapaan ilmoittautumislinkin kurssikuvauksesta. Kurssimaksun maksaminen ja ilmoittautuminen kurssille tapahtuu linkin kautta.

Aallon läsnäoleville tutkinto-opiskelijoille tarjotaan kesäkaudella (touko-elokuu) muutamille avoimen yliopiston kursseille maksuttomia paikkoja. Paikkamäärät näkyvät Sisussa, ja maksuttomille paikoille ilmoittaudutaan samoin kuin muillekin tutkintopuolen kursseille.

Mikäli kurssilla ei ole ilmaisia paikkoja tutkinto-opiskelijoille, voit ilmoittautua Avoimen yliopiston opiskelijana maksamalla kurssimaksun.

Tutustu kurssivalikoimaan ja lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet:

Tutustu kurssivalikoimaan
Lue tarkemmat ilmoittautumisohjeet
Kesäopetus tutkinto-opiskelijoille

Course work for Smart Wearables
Opinnot Julkaistu:

Smart Wearables -kurssit opettavat opiskelijoille insinööri- ja muotoilutaitoja

Smart Wearables -kurssien monialaisissa tiimeissä syntyy uskomattoman luovia projekteja, joiden parissa eri alojen opiskelijat pääsevät oppimaan toisiltaan.
Kuva opiskelijoista juttelemassa
Opinnot Julkaistu:

Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Havainnekuva puisesta lavarakenteesta torimaisemassa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Wood Programin 30-vuotisjuhlaprojekti nousee Kuhmon torille

Aalto-yliopiston puuarkkitehtuuriin erikoistuvat opiskelijat toteuttavat joka vuosi Wood Program -projektin. Opintokokonaisuuden 30-vuotisjuhlavuonna yhteistyökumppanina toimii Kuhmon kaupunki. Toteuttava kohde on Kuhmon torille nouseva torilava.
Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuun orientaatiopäiville!