Kerro mielipiteesi uudesta Opiskelijan oppaasta - Vastaa kyselyyn ja vaikuta

Student guide illustration, front page

Inton (into.aalto.fi) sisällöt ovat nyt aalto.fi:ssä nimellä Opiskelijan opas. Nyt sinulla on tilaisuus antaa meille palautetta ja vaikuttaa opiskelijasivuston kehitykseen. Vastaa 15-minuutin kyselyyn viimeistään 14.3. Kysely on tarkoitettu kaikille aaltolaisille.

Linkki kyselyyn: https://link.webropolsurveys.com/S/8917CCF48C6B248B

Opiskelijan oppaan kuvituskuvaa

Into (into.aalto.fi) on nyt aalto.fi:ssä nimellä Opiskelijan opas!

Tietoa Opiskelijan oppaasta ja ohjeet sivuston käyttöön

Anna palautetta sivusta

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Tiedote datankeräyksestä Väreessä: Huoneen oleskelijamäärän mallinnus käyttäen koneoppimismenetelmiä ja hiilidioksidisensoreita

Osassa Otaniementie 14 huoneista mitataan 15.4.2024-27.9.2024 oleskelijoiden määrää tutkimusta varten
Path in the Laajalahti nature area
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Hyvinvointireitti Otaniemen kampuksella

Viidestä pisteestä koostuvan hyvinvointireitin teemoina ovat tunteiden havainnointi, luontosuhteen vaaliminen, kehollisuus, rauhoittuminen ja kohtuullisuuden pohdinta