Insinööritieteiden korkeakoulun uudet sisäiset verkkosivut

Uuden aalto.fi-verkkosivun kehitys on saavuttanut seuraavan virstanpylväänsä. Tähän asti Insidessa toiminut sisäinen viestintä on tullut osaksi uutta verkkosivujärjestelmää. Inside on arkistoitu ja poistettu käytöstä.
verkkosivut

Insinööritieteiden korkeakoulun Inside-etusivulla ilmestyneet uutiset löytyvät vastedes korkeakoulun uudelta etusivulta osoitteesta eng.aalto.fi. Aalto-yliopiston yhteiset sisäiset uutiset löydät Aaltolaisille-osiosta.

Huomaathan, että sisäisten uutisten syöte näkyy ainoastaan sisään kirjautuneille käyttäjille. Voit kirjautua sisään verkkosivun oikeasta yläkulmasta. Oikeasta yläkulmasta löydät myös Työkalut-valikon, johon on koottu pikalinkkejä verkossa toimiviin työkaluihin.

Korkeakoulun tarjoamat palvelut ovat siirtyneet verkkosivujen päävalikosta löytyvään Palvelut-osioon. Sisältöjä on karsittu niin, että kaikille korkeakouluille yhteisiä asioita ei luetella erikseen korkeakoulujen omilla sivuilla.

Tietoa korkeakoulun johdosta ja toimielimistä löytyy puolestaan Insinööritieteiden korkeakoulun johtaminen -osiosta, joka on linkitetty korkeakoulun etusivulle ja jonka selaaminen vaatii myös kirjautumisen. Tarkoituksena on avata näitä sivuja julkisiksi niiltä osin kuin on tietosuojan tai muiden julkisuutta rajoittavien sääntöjen mukaisesti mahdollista.

Toimielinten toimintaan liittyviä asiakirjoja (pöytäkirjat, asialistat jne.) ei enää pääsääntöisesti ladata aalto.fi-sivuille. Mahdollisuus näiden tiedostojen selaamiseen asianhallintajärjestelmä SAHAssa on työn alla, mutta toiminnallisuuden vielä puuttuessa ota yhteyttä sivulla mainittuun yhteyshenkilöön.

Sisäinen viestintä uusilla verkkosivuilla

• Aaltolaisille-osiosta löydät yliopiston yhteiset ajankohtaisasiat.
  • Insinööritieteiden korkeakoulun etusivulla näet sivustolle kirjauduttuasi korkeakoulun sisäiset uutiset ja tapahtumat.
  • Insinööritieteiden korkeakoulun johtaminen -osiosta löydät tietoa korkeakoulun johtamisjärjestelmästä ja toimielimistä.
Aalto Ice Tank / photo by Juha Juvonen

Insinööritieteiden korkeakoulu

Tutkimusta, opetusta ja uusia ideoita konetekniikan, rakennustekniikan ja rakennetun ympäristön aloilla.

Machinery in the Otaniemi research tunnel

Insinööritieteiden korkeakoulun johtaminen

Tietoa päätöksenteosta Insinööritieteiden korkeakoulussa.

Lisätietoja, palautetta?

Jos sinulla on kysyttävää Insinööritieteiden korkeakoulun omista sivuista tai sisällöistä (eng.aalto.fi ja johtamissivusto), ota yhteyttä koordinaattori Joonas Lehtovaaraan.

Palautetta uudesta verkkosivujärjestelmästä ja sen toiminnallisuudesta voi lähettää palautesivun välityksellä.

Joonas Lehtovaara

Koordinaattori, digitaalinen viestintä

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.