Iivo Paukkeri on nimitetty Aalto-yliopiston sijoitusjohtajaksi

Hän vastaa yliopiston sijoitussalkun hallinnasta ja aloittaa 1.1.2020.

Kauppatieteiden maisteri Iivo Paukkeri on nimitetty Aalto-yliopiston sijoitusjohtajaksi. Hän vastaa yliopiston sijoitussalkun hallinnasta, mukaan lukien sijoitusstrategian suunnittelu ja toteutus sekä yliopiston sijoitustiimin johtaminen. Hän raportoi salkun kehityksestä suhteessa asetettuihin tavoitteisiin yliopiston hallitukselle ja tekee tiivistä yhteistyötä yliopiston ulkoisen neuvoa-antavan sijoituskomitean kanssa.

Iivo Paukkeri on aiemmin toiminut salkunhoidon ja rahoituksen tehtävissä Aalto-yliopistossa sekä yritysrahoitustehtävissä Metso-konsernissa. Aalto-yliopistossa hänen vastuualueisiinsa on kuulunut muun muassa sijoitusstrategia, allokaatio ja rahastovalinta.

Paukkeri aloittaa uudessa tehtävässään 1. tammikuuta 2020 ja raportoi talousjohtaja Marianna Bomille.

Lisätiedot:

Marianna Bom
talousjohtaja, Aalto-yliopisto
[email protected], puh. 050 575 3762

Sinipaitainen nainen, jolla on lyhyet tummat hiukset ja tummasankaiset silmälasit
Nimitykset Julkaistu:

Työelämäprofessori Pia Hannukainen: ”Uskon muotoilun voimaan jatkossakin”

Hannukaisen mielestä on tärkeää, että yrityksissä on osaavia muotoilijoita ja muotoilijoiksi valmistuvilla riittävä osaaminen työelämän tarpeisiin.
Vili Lehdonvirta, kuva:Mikko Raskinen, Aalto-yliopisto
Nimitykset Julkaistu:

Vili Lehdonvirta: Digitaalinen maailma ei ole erillinen ulottuvuus jossain bittiavaruudessa

Vili Lehdonvirta on aloittanut professorina Aallon tietotekniikan laitoksella. Hän jatkaa puolikkaalla työajalla Oxfordin yliopiston Internet-instituutissa.
Hymyilevä Raili Pönni seisoo neuvotteluhuoneessa, taustalla näkyy ikkunasta Dipolin piha-aluetta.
Nimitykset, Mediatiedotteet Julkaistu:

Aalto-yliopiston kehitysjohtajaksi on nimitetty Raili Pönni

Raili Pönni on toiminut aiemmin yliopiston suunnittelupäällikkönä ja väliaikaisena kehitysjohtajana.
Sinipaitainen silmälasipäinen mies istuu ja katsoo kameraan hymyillen