Hyvää joulua!

Rehtori Ilkka Niemelän joulutervehdys videon muodossa.

Videotervehdyksen teksti suomeksi:

Hyvä Aalto-yhteisö,

on jo melkein aika sulkea tietokoneet ja pitää ansaittu tauko. Tämä vuosi on ollut kuluttava meille kaikille. Globaali pandemia on muuttanut tavan, jolla teemme töitä, opiskelemme ja tapaamme toisiamme.

Haluan kertoa, että me näemme teidät ja teidän haasteenne ja että olemme täällä teitä varten. Etsitään yhdessä tapoja pitää yhteyttä, opiskella, työskennellä ja tehdä yhteistyötä, kun hitaasti olemme ensi vuonna siirtymässä  koronan jälkeiseen aikaan.

Joulun aika saattaa olla erilainen tänä vuonna kuin aiemmin, mutta tarjoaa silti mahdollisuuden hengähtää ja kerätä voimia. On aika jättää vuosi 2020 taaksemme.

Toivotan teille kaikille hyvin ansaittuja vapaapäiviä ja rentouttavia ja levollisia hetkiä.

Hyvää joulua!

Ilkka Niemelä
rehtori

Prinsessalle esitellään luonnollisia väriaineita
Yliopisto Julkaistu:

Thaimaan prinsessa Maha Chakri Sirindhorn vieraili Aalto-yliopistossa

Prinsessa seurueineen tutustui mm. tekstiilisuunnitteluun, Startup Saunaan, Aalto-yliopisto Junioriin sekä Aalto Ice Tankin toimintaan.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Kaksi mieshenkilöä juhlapuvuissa kiltalippujen edessä
Palkinnot ja tunnustukset, Yliopisto Julkaistu:

68 tohtoria ja viisi kunniatohtoria – katso kuvat tekniikan alan tohtoripromootiosta

Vuoden 2024 tekniikan alan juhlallinen tohtoripromootio järjestettiin pe 14.6. Dipolissa.
Fajr Asghar vasemmalla ja Vilma Svynarenko oikealla
Yliopisto Julkaistu:

TET-harjoittelijat Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko tutustuivat Aallossa kaikkeen aurinkokennoista Täffän spagettiin

Fajr Asghar ja Vilma Svynarenko laskivat ensin aurinkokennojen hyötysuhdetta ja kirjoittivat sitten artikkelin uusiutuvasta energiasta.