Hyödynnä kesän 2023 työskentely kurssisuorituksena opintoihin

Työskentelyn oman alan tehtävissä kesällä voi hyödyntää opinnoissa. Insinööritieteiden korkeakoulun opiskelija saa 1-5 opintopistettä suorittamalla oman alan työharjoittelua ja palauttamalla harjoitteludokumentit ohjeiden mukaisesti seuraavan lukukauden alkuvaiheessa..
Opiskelijoita työskentelemässä Design Factorylla

Harjoittelun laajuus sekä kandidaatin että maisterin tutkinnossa Insinööritieteiden korkeakoulussa on 1-5 op. Harjoittelukurssi sijoittuu tutkinnon vapaasti valittaviin opintoihin. Kandidaattiharjoittelusta löydät lisätietoa kurssikoodilla ENG-A2000 (Harjoittelu insinööritieteissä) ja maisteriharjoittelusta kurssikoodilla ENG-E1010 (Practical training).

Mikäli palautat harjoitteludokumentit 1.6.-31.7.2023 välillä ja olet valmistumassa kesän aikana, olethan yhteydessä oppimispalveluihin ([email protected]). Kesän aikana palautettuja harjoitteludokumentteja ei sitouduta tarkistamaan kuukauden kuluessa niiden jättämisestä ilman erityistä perustetta.

Jos suoritat harjoittelusi kesällä 2023,  ilmottaudu lukuvuoden 2023-2024 harjoittelukurssille ja palauta ohjeiden mukaiset harjoitteludokumentit syyslukukaudella harjoittelukurssin  MyCourses palautuskansioon.

Tukea työnhakuun ja lisätietoa harjoittelusta on saatavilla useilta verkkosivuilta, mm.: TECH harjoittelu Suomessa, Insinööritieteiden kandidaattiohjelma ja ENG-A2000.

Lisätietoa harjoittelukurssien hyväksymisprosessista saa opintonuvojilta  [email protected] sekä ohjelmien koordinaattoreilta tai suunnittelijoilta.

Anna palautetta sivusta

Kuva opiskelijoista juttelemassa
Opinnot Julkaistu:

Tauolta tutkintoon - Back on track –työpajasarja 8.10. & 29.10.2024

Aallon opintopsykologit ja opinto-ohjaaja järjestävät kahden kerran mittaisen workshopsarjan opintoihin palaaville tai viimeisen vuoden aikana hyvin vähän opiskelleille syksyllä 2024 englanniksi.
Two students and a professor sitting around a table, talking and looking at laptop screen.
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Tule uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuussa 2024

lmoittaudu uusien tohtoriopiskelijoiden tutoriksi kesäkuun orientaatiopäiville!
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Opi kieliä ja viestintätaitoja syksyllä – ilmoittaudu KiViTa-kursseille nyt!

KiViTa on pääkaupunkiseudun korkeakoulujen yhteinen kieli- ja viestintätarjotin.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.