Hyödynnä kesän 2023 työskentely kurssisuorituksena opintoihin

Työskentelyn oman alan tehtävissä kesällä voi hyödyntää opinnoissa. Insinööritieteiden korkeakoulun opiskelija saa 1-5 opintopistettä suorittamalla oman alan työharjoittelua ja palauttamalla harjoitteludokumentit ohjeiden mukaisesti seuraavan lukukauden alkuvaiheessa..
Opiskelijoita työskentelemässä Design Factorylla

Harjoittelun laajuus sekä kandidaatin että maisterin tutkinnossa Insinööritieteiden korkeakoulussa on 1-5 op. Harjoittelukurssi sijoittuu tutkinnon vapaasti valittaviin opintoihin. Kandidaattiharjoittelusta löydät lisätietoa kurssikoodilla ENG-A2000 (Harjoittelu insinööritieteissä) ja maisteriharjoittelusta kurssikoodilla ENG-E1010 (Practical training).

Mikäli palautat harjoitteludokumentit 1.6.-31.7.2023 välillä ja olet valmistumassa kesän aikana, olethan yhteydessä oppimispalveluihin ([email protected]). Kesän aikana palautettuja harjoitteludokumentteja ei sitouduta tarkistamaan kuukauden kuluessa niiden jättämisestä ilman erityistä perustetta.

Jos suoritat harjoittelusi kesällä 2023,  ilmottaudu lukuvuoden 2023-2024 harjoittelukurssille ja palauta ohjeiden mukaiset harjoitteludokumentit syyslukukaudella harjoittelukurssin  MyCourses palautuskansioon.

Tukea työnhakuun ja lisätietoa harjoittelusta on saatavilla useilta verkkosivuilta, mm.: TECH harjoittelu Suomessa, Insinööritieteiden kandidaattiohjelma ja ENG-A2000.

Lisätietoa harjoittelukurssien hyväksymisprosessista saa opintonuvojilta  [email protected] sekä ohjelmien koordinaattoreilta tai suunnittelijoilta.

Anna palautetta sivusta

UniPID Virtual Studies -kurssivalikoima 2024-2025

UniPID ja sen jäsenyliopistot tarjoavat kehitystutkimuksen alaan kuuluvan Sustainability in Development -opintokokonaisuuden (aiemmin sivuaine) opiskelijoille, jotka haluavat sisällyttää tutkintoonsa globaaleja haasteita ja kestävää kehitystä käsitteleviä kursseja.
Opiskelijoita EIT Manufacturing-kesäkoulussa
Opinnot Julkaistu:

Hae nyt Artificial Intelligence-enabled Innovation & Entrepreneurship for Sustainable Manufacturing-kesäkouluun

Tähän EIT Manufacturingin järjestämään kesäkouluun kuuluu verkossa suoritettava osuus 8.-18.7. ja paikan päällä Trenton yliopistossa, Italiassa, suoritettava osuus 22.7.-2.8.2024.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Valmistuva maisteri – anna palautetta opinnoista ja vaikuta!

Vastaa maisterin tutkinnon suorittaneiden palautekyselyyn ja vaikuta alasi opintojen kehittämiseen.
Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:

Hae syksyn energiatekniikan alan virtuaalikursseille nyt!

Unite-allianssi järjestää syksyllä virtuaalikursseja energiatekniikan alalta, joihin on kaksi hakuaikaa, yksi kesäkuussa ja toinen elokuussa.